Θα συμφωνήσω με την αιτιολογική έκθεση περί του «… στρεβλού τρόπου χορήγησής της, ..» αλλά δεν νομίζω να ευθύνονται γι’ αυτό οι υπάλληλοι όσο οι νομοθετούντες, οι ερμηνευτές των νόμων με εγκυκλίους και οι κατά περίπτωση εφαρμόζοντες αυτούς διευθυντές και προϊστάμενοι αγνοώντας η παρερμηνεύοντας το «σκοπό του νομοθέτη»
Επισημαίνω ότι, αν η εκτίμηση ότι θα κερδηθούν 5000 θέσεις εργασίας, που προβλήθηκε στον τύπο, είναι ορθή, τότε την άδεια αυτή την έπαιρναν μόνο 191.666 υπάλληλοι (5000 υπάλληλοι Χ 230 ημέρες/υπάλληλο/έτος : 6 ημέρες/έτος/υπάλληλο) και μάλλον την δικαιούνταν όπως αποδεικνύεται από την προσφορά τους στην μηχανοργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης και την εξ’ αυτής αύξηση της αποτελεσματικότητας τα τελευταία 25 χρόνια.
Συμφωνώ επίσης ότι πρόκειται για «αναχρονιστική πρόβλεψη του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα» δεδομένου ότι τα τελευταία 25 χρόνια η τεχνολογία των οθονών έχει βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την εκπομπή ακτινοβολίας αλλά και οι υπηρεσίες μας φρόντισαν να μας εξοπλίσουν με εργονομικές θέσεις εργασίες ακολουθώντας τις υποδείξεις του τεχνικού ασφάλειας και του γιατρού εργασίας. Η μήπως όχι; Αν όχι τότε μάλλον θα πρέπει να εφαρμοστεί το 15λεπτό ανά δίωρο.
Δεν καταλαβαίνω όμως από πού προκύπτει η άποψη που προβάλλεται στην αιτιολογική έκθεση ότι αυτή η άδεια χορηγήθηκε ως «κίνητρο γνώσης και χρήσης υπολογιστών.». Η Κ.Υ.Α. 130558/89 (ΦΕΚ Β 471) : «Υγιεινή και Ασφάλεια των εργαζομένων στα Μηχανογραφικά Κέντρα του Δημοσίου , ΝΠΔΔ και ΟΤΑ», η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν.1876/1990, είναι σαφής ότι αφορά την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων. Καλό θα ήταν οι εισηγητές να μην ερμηνεύουν κατά το δοκούν τους νόμους με στόχο την υποβάθμιση των δημοσίων υπαλλήλων και του έργου τους στα μάτια του κόσμου από το πρώτο κιόλας άρθρο ενός θεωρούμενου εκσυγχρονιστικού νόμου.
Θα συμφωνήσω με την αιτιολογική έκθεση περί του «… στρεβλού τρόπου χορήγησής της, ..» αλλά δεν νομίζω να ευθύνονται γι’ αυτό οι υπάλληλοι όσο οι νομοθετούντες, οι ερμηνευτές των νόμων με εγκυκλίους και οι κατά περίπτωση εφαρμόζοντες αυτούς διευθυντές και προϊστάμενοι αγνοώντας η παρερμηνεύοντας το «σκοπό του νομοθέτη» Επισημαίνω ότι, αν η εκτίμηση ότι θα κερδηθούν 5000 θέσεις εργασίας, που προβλήθηκε στον τύπο, είναι ορθή, τότε την άδεια αυτή την έπαιρναν μόνο 191.666 υπάλληλοι (5000 υπάλληλοι Χ 230 ημέρες/υπάλληλο/έτος : 6 ημέρες/έτος/υπάλληλο) και μάλλον την δικαιούνταν όπως αποδεικνύεται από την προσφορά τους στην μηχανοργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης και την εξ’ αυτής αύξηση της αποτελεσματικότητας τα τελευταία 25 χρόνια. Συμφωνώ επίσης ότι πρόκειται για «αναχρονιστική πρόβλεψη του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα» δεδομένου ότι τα τελευταία 25 χρόνια η τεχνολογία των οθονών έχει βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την εκπομπή ακτινοβολίας αλλά και οι υπηρεσίες μας φρόντισαν να μας εξοπλίσουν με εργονομικές θέσεις εργασίες ακολουθώντας τις υποδείξεις του τεχνικού ασφάλειας και του γιατρού εργασίας. Η μήπως όχι; Αν όχι τότε μάλλον θα πρέπει να εφαρμοστεί το 15λεπτό ανά δίωρο. Δεν καταλαβαίνω όμως από πού προκύπτει η άποψη που προβάλλεται στην αιτιολογική έκθεση ότι αυτή η άδεια χορηγήθηκε ως «κίνητρο γνώσης και χρήσης υπολογιστών.». Η Κ.Υ.Α. 130558/89 (ΦΕΚ Β 471) : «Υγιεινή και Ασφάλεια των εργαζομένων στα Μηχανογραφικά Κέντρα του Δημοσίου , ΝΠΔΔ και ΟΤΑ», η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν.1876/1990, είναι σαφής ότι αφορά την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων. Καλό θα ήταν οι εισηγητές να μην ερμηνεύουν κατά το δοκούν τους νόμους με στόχο την υποβάθμιση των δημοσίων υπαλλήλων και του έργου τους στα μάτια του κόσμου από το πρώτο κιόλας άρθρο ενός θεωρούμενου εκσυγχρονιστικού νόμου.