ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Στη σχολή μου, την ΑΣΚΤ (ΤΜΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ)το πρόγραμμα σπουδών που υπήρχε το 2009(έτος εισαγωγής μου) προέβλεπε πάνω από 60 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου σε 4 έτη. Αντιστοιχούν σε 8 κατά μέσο όρο μαθήματα το εξάμηνο. Οι 10 μέρες το χρόνο άδεια για εξετάσεις ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ! Με αυτό το δεδομένο θα χρειαστώ πάνω από 6 χρόνια για να πάρω πτυχίο, ενώ ο νόμος θα μου δίνει άδεια μόνο για τα 5.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΤΥΧΙΟ,ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΑΝ μαλιστα δεν περάσουμε κάποιο μάθημα και χρειαστεί να το ξαναδώσουμε, τότε η λήψη του πτυχίου θάναι ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ!!!
Εργασία και ΣΠΟΥΔΕΣ είναι ένας θανατερός συνδοιασμός που μόνο ΗΡΩΙΚΟΙ άνθρωποι τον τολμούν!!! Το δημόσιο κερδίζει ανέξοδη επιμόρφωη, διεύρυνση των ικανοτήτων του υπαλλήλου, ο οπίος γίνεται παραγωγικότερος και πιο ευέλικτος, αφού μπορεί να "παίζει" σε πολλά επίπεδα και καρπώνεται τον επιπλέον κόπο του υπαλλήλου, χωρίς να ξοδεύει δεκαρίτσα!!! ΣΥΝΕΠΩΣ οι σπουδάζοντες δημόσιοι υπάλληλοι είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΑΠΑΝΗ!!!Είναι μάλιστα η ΜΟΝΗ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ, αφού ο υπάλληλος και οι ικανότητές του ανήκουν ήδη στο κράτος, οπότε η επένδυση επιστρέψει τα κέρδη της αυτοστιγμή κι όχι σε μελλοντικό χρόνο!!!
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
1) ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑ 20% (για την πιθανότητα να χρειαστεί ο σπουδάζων υπάλληλος να ξαναδώσει κάποια μαθήματα) ΚΑΙ ΓΙΑ 2 ΕΤΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤ΄ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (μην ξεχνάτε ότι ο υπάλληλος προσφέρει χρόνο-κόπο και στη δουλειά του). ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
2) Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΗΡΕ ΑΔΕΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ (έτσι οι εξετάσεις δεν είναι άλλοθι για κοπάνα, αλλά αξιοποίηση του χρόνου απουσίας του).
3) Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΤΙΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ.
4)ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΑΘΛΟ (για αγορά βιβλίων, συνδρομών σε διεθνείς ψηφιακές βιβλιοθήκες, αγορά λογισμικού που χρειάζονται για τις σπουδές τους κλπ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ "ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΤΥΠΑ" ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.
5)ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΑ ΕΤΗΣΙΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! Στη σχολή μου, την ΑΣΚΤ (ΤΜΗΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ)το πρόγραμμα σπουδών που υπήρχε το 2009(έτος εισαγωγής μου) προέβλεπε πάνω από 60 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου σε 4 έτη. Αντιστοιχούν σε 8 κατά μέσο όρο μαθήματα το εξάμηνο. Οι 10 μέρες το χρόνο άδεια για εξετάσεις ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ! Με αυτό το δεδομένο θα χρειαστώ πάνω από 6 χρόνια για να πάρω πτυχίο, ενώ ο νόμος θα μου δίνει άδεια μόνο για τα 5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΤΥΧΙΟ,ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΑΝ μαλιστα δεν περάσουμε κάποιο μάθημα και χρειαστεί να το ξαναδώσουμε, τότε η λήψη του πτυχίου θάναι ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ!!! Εργασία και ΣΠΟΥΔΕΣ είναι ένας θανατερός συνδοιασμός που μόνο ΗΡΩΙΚΟΙ άνθρωποι τον τολμούν!!! Το δημόσιο κερδίζει ανέξοδη επιμόρφωη, διεύρυνση των ικανοτήτων του υπαλλήλου, ο οπίος γίνεται παραγωγικότερος και πιο ευέλικτος, αφού μπορεί να "παίζει" σε πολλά επίπεδα και καρπώνεται τον επιπλέον κόπο του υπαλλήλου, χωρίς να ξοδεύει δεκαρίτσα!!! ΣΥΝΕΠΩΣ οι σπουδάζοντες δημόσιοι υπάλληλοι είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΑΠΑΝΗ!!!Είναι μάλιστα η ΜΟΝΗ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ, αφού ο υπάλληλος και οι ικανότητές του ανήκουν ήδη στο κράτος, οπότε η επένδυση επιστρέψει τα κέρδη της αυτοστιγμή κι όχι σε μελλοντικό χρόνο!!! ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: 1) ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑ 20% (για την πιθανότητα να χρειαστεί ο σπουδάζων υπάλληλος να ξαναδώσει κάποια μαθήματα) ΚΑΙ ΓΙΑ 2 ΕΤΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤ΄ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (μην ξεχνάτε ότι ο υπάλληλος προσφέρει χρόνο-κόπο και στη δουλειά του). ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. 2) Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΗΡΕ ΑΔΕΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ (έτσι οι εξετάσεις δεν είναι άλλοθι για κοπάνα, αλλά αξιοποίηση του χρόνου απουσίας του). 3) Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΤΙΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ. 4)ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΑΘΛΟ (για αγορά βιβλίων, συνδρομών σε διεθνείς ψηφιακές βιβλιοθήκες, αγορά λογισμικού που χρειάζονται για τις σπουδές τους κλπ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ "ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΤΥΠΑ" ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ. 5)ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΑ ΕΤΗΣΙΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ.