Εγώ θα επανέλθω στο θέμα ύπαρξης των ΚΕΠ στην δομή του Ελληνικού Δημοσίου.
Νομίζω ότι αυτό είναι μια πρωτοφανής «πατέντα», που υπάρχει μόνο στην Ελλάδα!
Επειδή δηλαδή έχουμε ένα Δημόσιο Τομέα, ο οποίος με την γραφειοκρατία που τον ταλανίζει εδώ και δεκαετίες, δεν προσφέρει την εξυπηρέτηση που έχει ανάγκη ο κάθε Πολίτης, αποφασίσαμε να συστήσουμε ένα φορέα, ο οποίος αναλαμβάνει να διεκπεραιώνει αυτό που δεν είναι ικανό να προσφέρει στους Πολίτες το Ελληνικό Κράτος.
Έχουμε μάλιστα περιπτώσεις, που και τα ίδια τα ΚΕΠ δεν έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα ενός Πολίτη και σ’ αυτή την περίπτωση αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη, επικαλούμενοι τη μη αρμοδιότητά τους.
Αν λοιπόν χρησιμοποιήσουμε την απλή λογική, θα πρέπει να καταμετρήσουμε τις δραστηριότητες των ΚΕΠ μια προς μια και να οργανώσουμε τις αντίστοιχες Υπηρεσίες του Δημοσίου, με τρόπο ώστε ο Πολίτης να μην χρειάζεται να πηγαίνει στα ΚΕΠ, αλλά να εξυπηρετείται αμέσως και επί τόπου.
Μάλιστα το ανθρώπινο δυναμικό των ΚΕΠ, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε θέσεις του Δημοσίου που έχει έλλειψη προσωπικού και με την αναδιάρθρωση του Δημόσιου τομέα, θα καταφέρει η Ελλάδα να μηδενίσει τις χιλιάδες «ανθρωποώρες» που χάνονται, στις «ουρές» που σχηματίζονται καθημερινά σε διάφορες Υπηρεσίες.
Εγώ θα επανέλθω στο θέμα ύπαρξης των ΚΕΠ στην δομή του Ελληνικού Δημοσίου. Νομίζω ότι αυτό είναι μια πρωτοφανής «πατέντα», που υπάρχει μόνο στην Ελλάδα! Επειδή δηλαδή έχουμε ένα Δημόσιο Τομέα, ο οποίος με την γραφειοκρατία που τον ταλανίζει εδώ και δεκαετίες, δεν προσφέρει την εξυπηρέτηση που έχει ανάγκη ο κάθε Πολίτης, αποφασίσαμε να συστήσουμε ένα φορέα, ο οποίος αναλαμβάνει να διεκπεραιώνει αυτό που δεν είναι ικανό να προσφέρει στους Πολίτες το Ελληνικό Κράτος. Έχουμε μάλιστα περιπτώσεις, που και τα ίδια τα ΚΕΠ δεν έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα ενός Πολίτη και σ’ αυτή την περίπτωση αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη, επικαλούμενοι τη μη αρμοδιότητά τους. Αν λοιπόν χρησιμοποιήσουμε την απλή λογική, θα πρέπει να καταμετρήσουμε τις δραστηριότητες των ΚΕΠ μια προς μια και να οργανώσουμε τις αντίστοιχες Υπηρεσίες του Δημοσίου, με τρόπο ώστε ο Πολίτης να μην χρειάζεται να πηγαίνει στα ΚΕΠ, αλλά να εξυπηρετείται αμέσως και επί τόπου. Μάλιστα το ανθρώπινο δυναμικό των ΚΕΠ, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε θέσεις του Δημοσίου που έχει έλλειψη προσωπικού και με την αναδιάρθρωση του Δημόσιου τομέα, θα καταφέρει η Ελλάδα να μηδενίσει τις χιλιάδες «ανθρωποώρες» που χάνονται, στις «ουρές» που σχηματίζονται καθημερινά σε διάφορες Υπηρεσίες.