Ευθύνη Δ.Υ. σχετικά με καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών.
Καταγγελίες που γίνονται με βάση τον ν. 3242/2004 λόγω υπέρβασης των ρητών προθεσμιών, για την ολοκλήρωση των ενεργειών της διοίκησης επί των υποβαλλομένων αιτημάτων πολιτών, και που κρίνονται βάσιμες από τα αρμόδια όργανα, θα πρέπει να αποδίδονται σε συγκεκριμένους υπαλλήλους και αυτοί να έχουν πειθαρχικές ποινές.
Με άλλα λόγια, σε ΚΑΘΕ καταγγελία θα πρέπει να αντιστοιχίζεται τουλάχιστον ένα όνομα ΔΥ που είναι υπεύθυνος για την μη εξυπηρέτηση του πολίτη εντός των χρονικών πλαισίων που ορίζουν το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και οι νόμοι. Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος υπάλληλος, την καθυστέρηση θα την χρεώνεται ο προϊστάμενος της υπηρεσίας (όπως ο καπετάνιος του πλοίου ή ο διοικητής στρατιωτικής μονάδας).
Με τον τρόπο αυτό θα είναι δυνατή και η εφαρμογή του άρθρου 11 του ν. 3242/2004 περί αστικής ευθύνης των Δ.Υ. που λόγω της άρνησης της διοίκησης να αναζητήσει τους υπεύθυνους των καθυστερήσεων έχει ακυρωθεί.
Ευθύνη Δ.Υ. σχετικά με καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών. Καταγγελίες που γίνονται με βάση τον ν. 3242/2004 λόγω υπέρβασης των ρητών προθεσμιών, για την ολοκλήρωση των ενεργειών της διοίκησης επί των υποβαλλομένων αιτημάτων πολιτών, και που κρίνονται βάσιμες από τα αρμόδια όργανα, θα πρέπει να αποδίδονται σε συγκεκριμένους υπαλλήλους και αυτοί να έχουν πειθαρχικές ποινές. Με άλλα λόγια, σε ΚΑΘΕ καταγγελία θα πρέπει να αντιστοιχίζεται τουλάχιστον ένα όνομα ΔΥ που είναι υπεύθυνος για την μη εξυπηρέτηση του πολίτη εντός των χρονικών πλαισίων που ορίζουν το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και οι νόμοι. Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος υπάλληλος, την καθυστέρηση θα την χρεώνεται ο προϊστάμενος της υπηρεσίας (όπως ο καπετάνιος του πλοίου ή ο διοικητής στρατιωτικής μονάδας). Με τον τρόπο αυτό θα είναι δυνατή και η εφαρμογή του άρθρου 11 του ν. 3242/2004 περί αστικής ευθύνης των Δ.Υ. που λόγω της άρνησης της διοίκησης να αναζητήσει τους υπεύθυνους των καθυστερήσεων έχει ακυρωθεί.