Πρώτον, πρέπει να λυθεί η αντίφαση που υπάρχει ανάμεσα στο σχέδιο νόμου (από όπου προκύπτει ότι το μάξιμουμ των τριών ημερών αφορά μόνο τις τμηματικές άδειες, ενώ οι πλήρεις εξακολουθούν να χορηγούνται ως έχουν) και την αιτιολογική έκθεση (από όπου προκύπτει σαφώς η πρόθεση του νομοθέτη για αναστολή των εκπαιδευτικών αδειών μέχρι τις 31/12/2014 πλην των τμηματικών).
Ενδεχόμενη μερική αναστολή των εκπαιδευτικών αδειών θα δυσχεράνει ή και θα ματαιώσει τις ανώτατες σπουδές υπαλλήλων, οπωσδήποτε αυτών που έχουν επιλέξει Πανεπιστημιακό ίδρυμα που βρίσκεται μακριά από τον τόπο κατοκίας τους.
Θεωρώ ότι η δημοσιονομική κρίση δύναται να ξεπεραστεί μόνο μέσω μιας μακροπρόθεσμης πολιτικής που θα επενδύει στην εκπαίδευση και την εξειδίκευση των δημοσίων υπαλλήλων.
Προτείνω επίσης να διευκρινιστεί εάν δικαιούχοι εκπαιδευτικής άδειας είναι όλοι οι πτυχιούχοι υπάλληλοι ανεξαρτήτως της κατηγορίας και του κλάδου τους ή μόνο οι ΠΕ και ΤΕ κατηγορίας, διότι το ζήτημα αυτό δεν τυγχάνει ενιαίας αντιμετώπισης από όλες τις Υπηρεσίες.
Πρώτον, πρέπει να λυθεί η αντίφαση που υπάρχει ανάμεσα στο σχέδιο νόμου (από όπου προκύπτει ότι το μάξιμουμ των τριών ημερών αφορά μόνο τις τμηματικές άδειες, ενώ οι πλήρεις εξακολουθούν να χορηγούνται ως έχουν) και την αιτιολογική έκθεση (από όπου προκύπτει σαφώς η πρόθεση του νομοθέτη για αναστολή των εκπαιδευτικών αδειών μέχρι τις 31/12/2014 πλην των τμηματικών). Ενδεχόμενη μερική αναστολή των εκπαιδευτικών αδειών θα δυσχεράνει ή και θα ματαιώσει τις ανώτατες σπουδές υπαλλήλων, οπωσδήποτε αυτών που έχουν επιλέξει Πανεπιστημιακό ίδρυμα που βρίσκεται μακριά από τον τόπο κατοκίας τους. Θεωρώ ότι η δημοσιονομική κρίση δύναται να ξεπεραστεί μόνο μέσω μιας μακροπρόθεσμης πολιτικής που θα επενδύει στην εκπαίδευση και την εξειδίκευση των δημοσίων υπαλλήλων. Προτείνω επίσης να διευκρινιστεί εάν δικαιούχοι εκπαιδευτικής άδειας είναι όλοι οι πτυχιούχοι υπάλληλοι ανεξαρτήτως της κατηγορίας και του κλάδου τους ή μόνο οι ΠΕ και ΤΕ κατηγορίας, διότι το ζήτημα αυτό δεν τυγχάνει ενιαίας αντιμετώπισης από όλες τις Υπηρεσίες.