Διδακτορική Διατριβή με παρουσία του υπαλλήλου μέχρι 3 ημέρες εβδομάδιαίως δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να ολοκληρωθεί. Επίσης το Πανεπιστήμιο που σε δέχεται είναι συνήθως μακρύα απο τον τόπο της εργασίας του υπαλλήλου, η συνεχής μετακίνησή του (2 μερες στην υπηρεσία και 3 στο Πανεπιστήμιο), θα τον εξαντλήσει ψυχολογικά και οικονομικά, με αποτέλεσμα και στην εργασία του να μην μπορεί να είναι αποδοτικός και την Διδακτορική Διατριβή να μην μπορέσει ποτέ να ολοκληρώσει επιτυχώς. Είναι επιτακτική ανάγκη, ειδικά στην παρούσα για τη χώρα μας συγκυρία, να δοθούν κίνητρα για μετ'εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δημοσίου, μιας και άλλα κίνητρα δεν υπάρχουν πλέον. Ο Δημόσιος τομέας χρειάζεται καταρτισμένα στελέχη με μεταπτυχιακές σπουδες, μην βάζετε άλλα εμπόδια στα τόσα που ήδη υπάρχουν! Αναβάθμιση του Δημοσίου δεν μπορεί να γίνει χωρίς στελέχη με περαιτέρω ανώτατες σπουδές!
Διδακτορική Διατριβή με παρουσία του υπαλλήλου μέχρι 3 ημέρες εβδομάδιαίως δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να ολοκληρωθεί. Επίσης το Πανεπιστήμιο που σε δέχεται είναι συνήθως μακρύα απο τον τόπο της εργασίας του υπαλλήλου, η συνεχής μετακίνησή του (2 μερες στην υπηρεσία και 3 στο Πανεπιστήμιο), θα τον εξαντλήσει ψυχολογικά και οικονομικά, με αποτέλεσμα και στην εργασία του να μην μπορεί να είναι αποδοτικός και την Διδακτορική Διατριβή να μην μπορέσει ποτέ να ολοκληρώσει επιτυχώς. Είναι επιτακτική ανάγκη, ειδικά στην παρούσα για τη χώρα μας συγκυρία, να δοθούν κίνητρα για μετ'εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δημοσίου, μιας και άλλα κίνητρα δεν υπάρχουν πλέον. Ο Δημόσιος τομέας χρειάζεται καταρτισμένα στελέχη με μεταπτυχιακές σπουδες, μην βάζετε άλλα εμπόδια στα τόσα που ήδη υπάρχουν! Αναβάθμιση του Δημοσίου δεν μπορεί να γίνει χωρίς στελέχη με περαιτέρω ανώτατες σπουδές!