Αν η ανησυχία είναι η διαρροή στελεχών από τα ΚΕΠ και η επιγενόμενη υποβάθμισή τους, είναι προτιμότερο η διάταξη να μην απαγορεύσει τις μετατάξεις-μεταφορές-αποσπάσεις των άνω της πενταετίας υπηρετούντων στα ΚΕΠ (μονίμων και αορίστου, αλλά να θέτει την υποχρέωση στα όργανα των Δήμων που θα εγκρίνουν τη μετάταξη να διατηρούν σταθερό τον αριθμό των υπαλλήλων που στελεχώνουν το κάθε ΚΕΠ. Αυτό μπορεί να γίνεται με μετακινήσεις υπαλλήλων στα ΚΕΠ, π.χ. από καταργούμενους ή συγχωνευόμενους φορείς του Δημοσίου. Έτσι δεν θα παραβιαστεί η αρχή της καλής πίστης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου (άρθρο 5 § 1 Σ)που προσδοκά δικαιολογημένα, μιάς και μ'αυτό το δεδομένο αποδέχθηκε το διορισμό του, ότι μετά το πέρας της πενταετίας θα μπορεί να αλλάξει θέση και να εξελίξει την καριέρα του και ενδεχομένως τη ζωή του.
Αν η ανησυχία είναι η διαρροή στελεχών από τα ΚΕΠ και η επιγενόμενη υποβάθμισή τους, είναι προτιμότερο η διάταξη να μην απαγορεύσει τις μετατάξεις-μεταφορές-αποσπάσεις των άνω της πενταετίας υπηρετούντων στα ΚΕΠ (μονίμων και αορίστου, αλλά να θέτει την υποχρέωση στα όργανα των Δήμων που θα εγκρίνουν τη μετάταξη να διατηρούν σταθερό τον αριθμό των υπαλλήλων που στελεχώνουν το κάθε ΚΕΠ. Αυτό μπορεί να γίνεται με μετακινήσεις υπαλλήλων στα ΚΕΠ, π.χ. από καταργούμενους ή συγχωνευόμενους φορείς του Δημοσίου. Έτσι δεν θα παραβιαστεί η αρχή της καλής πίστης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου (άρθρο 5 § 1 Σ)που προσδοκά δικαιολογημένα, μιάς και μ'αυτό το δεδομένο αποδέχθηκε το διορισμό του, ότι μετά το πέρας της πενταετίας θα μπορεί να αλλάξει θέση και να εξελίξει την καριέρα του και ενδεχομένως τη ζωή του.