Πώς αξιολογείτε την προστιθέμενη αξία των εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων? Ποια σημεία και διαδικασίες χρήζουν βελτίωσης?
Φτωχή
και αυτό διότι παρά τις προσπάθειες το αποτέλεσμα είναι θλιβερό.
Ενώ υπήρξε μεγάλη κινητικότητα στον τομέα αυτό
το αποτέλεσμα είναι ότι η ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση στην κατάσταση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. αλά και άλλες χώρες όπως και η Τουρκία,για το 2009-2010 σύμφωνα με δημοσιευμένη έκθεση- digitizing public services in Europe.....
Έχουν γίνει σημαντικότατα βήματα αλλά εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα.
Βελτίωση χρειάζονται όλα τα επίπεδα της δημόσιας διοίκησης με αρχή την μηχανοργάνωση και ψηφιοποίηση καθώς και διαλειτουργικότητα όλων τον υπηρεσιών.
Κλασσικό παράδειγμα είναι ο νόμος του 2005 για την καθιέρωση του γενικού εμπορικού μητρώου το οποίο έμεινε ουσιαστικά ανενεργό έως το 2009 διότι δεν μπορούσε να γίνει η μετάπτωση των στοιχείων προφανώς λόγω έλλειψης μηχανοργάνωσης και ενοποίησης των επιμελιτηρίων της χώρας και των μητρώων που τηρούνταν στις Νομαρχίες και τα βιβλία στα πρωτοδικεία της χώρας.
Πώς αξιολογείτε την προστιθέμενη αξία των εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων? Ποια σημεία και διαδικασίες χρήζουν βελτίωσης? Φτωχή και αυτό διότι παρά τις προσπάθειες το αποτέλεσμα είναι θλιβερό. Ενώ υπήρξε μεγάλη κινητικότητα στον τομέα αυτό το αποτέλεσμα είναι ότι η ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση στην κατάσταση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. αλά και άλλες χώρες όπως και η Τουρκία,για το 2009-2010 σύμφωνα με δημοσιευμένη έκθεση- digitizing public services in Europe..... Έχουν γίνει σημαντικότατα βήματα αλλά εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα. Βελτίωση χρειάζονται όλα τα επίπεδα της δημόσιας διοίκησης με αρχή την μηχανοργάνωση και ψηφιοποίηση καθώς και διαλειτουργικότητα όλων τον υπηρεσιών. Κλασσικό παράδειγμα είναι ο νόμος του 2005 για την καθιέρωση του γενικού εμπορικού μητρώου το οποίο έμεινε ουσιαστικά ανενεργό έως το 2009 διότι δεν μπορούσε να γίνει η μετάπτωση των στοιχείων προφανώς λόγω έλλειψης μηχανοργάνωσης και ενοποίησης των επιμελιτηρίων της χώρας και των μητρώων που τηρούνταν στις Νομαρχίες και τα βιβλία στα πρωτοδικεία της χώρας.