Αντί να επιβραβεύουμε τους υπαλλήλους οι οποίοι αποσκοπούν στη βελτίωση και εξέλιξή τους, τους τιμωρούμε μειώνοντας τις άδειες εξετάσεων που δικαιούνται.
Πόσο μεγάλο δημοσιονομικό όφελος θα προκύψει από την περικοπή 10 ημερών; Μάλλον μηδαμινό.
Πόσο μεγάλη αύξηση παραγωγικότητας θα σημειωθεί; Μάλλον καμία.
Και πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι φοιτητές; 1000; 2000;
Επίσης, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο απαιτείται πολύς χρόνος για εκπόνηση εργασιών (12 εργασίες το χρόνο) και προετοιμασία μηνών για τις τελικές εξετάσεις, όπου εξετάζονται μαζεμένα 3-4 μαθήματα με 4-5 βιβλία, που αντιστοιχεί η κάθε ενότητα. Έχει που έχει τα δίδακτρα, κουτσουρεύουμε και τις άδειες, να δούμε πώς θα μειωθεί ο αριθμός των (ήδη κατά πολύ μειωμένων) αιτήσεων και πως θα αυξηθεί ο αριθμός των διακοπών των σπουδών.
Όπως πρότεινε και ένας σχολιαστής παραπάνω, μια συμβολική μείωση σε 18 ημέρες θα ήταν ανεκτή.
Αντί να επιβραβεύουμε τους υπαλλήλους οι οποίοι αποσκοπούν στη βελτίωση και εξέλιξή τους, τους τιμωρούμε μειώνοντας τις άδειες εξετάσεων που δικαιούνται. Πόσο μεγάλο δημοσιονομικό όφελος θα προκύψει από την περικοπή 10 ημερών; Μάλλον μηδαμινό. Πόσο μεγάλη αύξηση παραγωγικότητας θα σημειωθεί; Μάλλον καμία. Και πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι φοιτητές; 1000; 2000; Επίσης, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο απαιτείται πολύς χρόνος για εκπόνηση εργασιών (12 εργασίες το χρόνο) και προετοιμασία μηνών για τις τελικές εξετάσεις, όπου εξετάζονται μαζεμένα 3-4 μαθήματα με 4-5 βιβλία, που αντιστοιχεί η κάθε ενότητα. Έχει που έχει τα δίδακτρα, κουτσουρεύουμε και τις άδειες, να δούμε πώς θα μειωθεί ο αριθμός των (ήδη κατά πολύ μειωμένων) αιτήσεων και πως θα αυξηθεί ο αριθμός των διακοπών των σπουδών. Όπως πρότεινε και ένας σχολιαστής παραπάνω, μια συμβολική μείωση σε 18 ημέρες θα ήταν ανεκτή.