Θα ήθελα να υπενθυμίσω,ότι η Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος, είχε εξαιρεθεί από τον περιορισμό-πάγωμα των προσλήψεων, σύμφωνα με την παράγραφο 1, του άρθου 10, του Νόμου3833/2010, ΦΕΚ40Α/15/3/2010.
Αυτό σημαίνει,ότι οι επιτυχόντες της προκήρυξης του ΑΣΕΠ 9Κ/2008,θα έπρεπε να είχαν διοριστεί από την Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος,το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο του 2010,σύμφωνα με την τότε νομοθεσία περί προσλήψεων. Η τότε διοίκηση της ΑΤΕ,(δηλ.Ελληνικό δημόσιο) παρανόμως δεν προχώρησε στον διορισμό, λόγω της επικείμενης αποκρατικοποίησής της. Για αυτό, ως αντιστάθμισμα οι εν λόγω επιτυχόντες, τοποθετήθηκαν στο ΙΚΑ. Θεωρώ την ρύθμιση θετική,(κρίνονται απαραίτητες κάποιες βελτιωτικές κινήσεις ως προς την χρονική διάρκεια απορρόφησης), προκειμένου να αντισταθμιστεί η αδικία εναντίον της προκήρυξης 9Κ/2008.
Κάποιοι πολίτες-επιτυχόντες σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ,"θυσιάστηκαν", ώστε να πωληθεί ευκολότερα η Αγροτική Τράπεζα της ΕΛλάδος.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω,ότι η Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος, είχε εξαιρεθεί από τον περιορισμό-πάγωμα των προσλήψεων, σύμφωνα με την παράγραφο 1, του άρθου 10, του Νόμου3833/2010, ΦΕΚ40Α/15/3/2010. Αυτό σημαίνει,ότι οι επιτυχόντες της προκήρυξης του ΑΣΕΠ 9Κ/2008,θα έπρεπε να είχαν διοριστεί από την Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος,το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο του 2010,σύμφωνα με την τότε νομοθεσία περί προσλήψεων. Η τότε διοίκηση της ΑΤΕ,(δηλ.Ελληνικό δημόσιο) παρανόμως δεν προχώρησε στον διορισμό, λόγω της επικείμενης αποκρατικοποίησής της. Για αυτό, ως αντιστάθμισμα οι εν λόγω επιτυχόντες, τοποθετήθηκαν στο ΙΚΑ. Θεωρώ την ρύθμιση θετική,(κρίνονται απαραίτητες κάποιες βελτιωτικές κινήσεις ως προς την χρονική διάρκεια απορρόφησης), προκειμένου να αντισταθμιστεί η αδικία εναντίον της προκήρυξης 9Κ/2008. Κάποιοι πολίτες-επιτυχόντες σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ,"θυσιάστηκαν", ώστε να πωληθεί ευκολότερα η Αγροτική Τράπεζα της ΕΛλάδος.