Εργάζομαι στο Δημόσιο μετά από διαγωνισμό κατάταξης του ΑΣΕΠ. Προϋπόθεση, για να λάβω μέρος, ήταν η κατοχή ECDL πρόσφατα αποκτημένου. Το συγκεκριμένο δίπλωμα, οι περισσότεροι υπάλληλοι που έχουν μπει στο Δημόσιο, το έχουν ακριβοπληρώσει (400 έως 600 ευρώ ανάλογα την περίπτωση). Σε καμιά άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχει ανάλογη προϋπόθεση αφού η ύπαρξη γνώσης χειρισμού Η/Υ θεωρείται αυτονόητη για να διεκδικήσει κάποιος θέση δημοσίου υπαλλήλου και όχι μόνο. Η γνώση, έτσι κι αλλιώς, αποδεικνύεται στη πράξη και σε πολλές περιπτώσεις αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση.
Έτσι η γνώση χειρισμού Η/Υ ηλεκτρονικού υπολογιστή έχει μέγιστη σημασία για όλες τις υπηρεσίες, αφού όλες οι εργασίες γίνονται μέσα από Η/Υ.
Η κατάργηση της μηχανογραφικής άδειας αποτελεί την πρώτη φάση της ακύρωσης, στην πράξη, της ιδιότητας του δημοσίου υπαλλήλου, αφού ο τελευταίος "έμπαινε στο Δημόσιο" όχι για να κερδίσει παραπάνω χρήματα, αλλά για να εργάζεται σε ανθρώπινο περιβάλλον με σταθερές αποδοχές, να του χορηγούνται κανονικά οι άδειές του (όχι όποτε επιλέγει ο κάθε προϊστάμενος και διευθυντής) και το ωράριό του να είναι αυτό, κατά τη διάρκεια του οποίου, έχει ορκιστεί να ασκεί με ευσυνειδησία τα καθήκοντά του.
Θα ακολουθήσουν οι κανονικές άδειες (για όσους έχουν απομείνει στις υπηρεσίες μετά από διαθεσιμότητες/κινητικότητες) με σκοπό ο δημόσιος υπάλληλος να γίνει εντελώς σκλάβος.
Απαράδεκτη η κατάργηση της εν λόγω άδειας και μάλιστα με τις ευχές γενικών γραμματέων, προέδρων ΝΠΔΔ και λοιπών υψηλόβαθμων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν τοποθετηθεί στις θέσεις αυτές για να φέρουν σε πέρας τη "βρωμοδουλειά", με τα αντίστοιχα ανταλλάγματα.. φαντάζομαι. Αρκετοί, δε, από αυτούς δεν γνωρίζουν καν να χειρίζονται Η/Υ, έχουν τις οθόνες μπροστά τους για να κρεμάνε φωτογραφίες και κατέχουν παρελθόν συνδικαλιστή μην έχοντας δουλέψει ούτε μια μέρα σε όλη τους τη ζωή.
Jim, λάβετε υπόψη σας παρακαλώ, πως ο εναπομείναν ιδιωτικός τομέας που υπάρχει στην Ελλάδα κινείται με τα λιγοστά χρήματα των δημοσίων υπαλλήλων.
Με 'γειά μας λοιπόν και τα χειρότερα είναι στο δρόμο!
Εργάζομαι στο Δημόσιο μετά από διαγωνισμό κατάταξης του ΑΣΕΠ. Προϋπόθεση, για να λάβω μέρος, ήταν η κατοχή ECDL πρόσφατα αποκτημένου. Το συγκεκριμένο δίπλωμα, οι περισσότεροι υπάλληλοι που έχουν μπει στο Δημόσιο, το έχουν ακριβοπληρώσει (400 έως 600 ευρώ ανάλογα την περίπτωση). Σε καμιά άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχει ανάλογη προϋπόθεση αφού η ύπαρξη γνώσης χειρισμού Η/Υ θεωρείται αυτονόητη για να διεκδικήσει κάποιος θέση δημοσίου υπαλλήλου και όχι μόνο. Η γνώση, έτσι κι αλλιώς, αποδεικνύεται στη πράξη και σε πολλές περιπτώσεις αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση. Έτσι η γνώση χειρισμού Η/Υ ηλεκτρονικού υπολογιστή έχει μέγιστη σημασία για όλες τις υπηρεσίες, αφού όλες οι εργασίες γίνονται μέσα από Η/Υ. Η κατάργηση της μηχανογραφικής άδειας αποτελεί την πρώτη φάση της ακύρωσης, στην πράξη, της ιδιότητας του δημοσίου υπαλλήλου, αφού ο τελευταίος "έμπαινε στο Δημόσιο" όχι για να κερδίσει παραπάνω χρήματα, αλλά για να εργάζεται σε ανθρώπινο περιβάλλον με σταθερές αποδοχές, να του χορηγούνται κανονικά οι άδειές του (όχι όποτε επιλέγει ο κάθε προϊστάμενος και διευθυντής) και το ωράριό του να είναι αυτό, κατά τη διάρκεια του οποίου, έχει ορκιστεί να ασκεί με ευσυνειδησία τα καθήκοντά του. Θα ακολουθήσουν οι κανονικές άδειες (για όσους έχουν απομείνει στις υπηρεσίες μετά από διαθεσιμότητες/κινητικότητες) με σκοπό ο δημόσιος υπάλληλος να γίνει εντελώς σκλάβος. Απαράδεκτη η κατάργηση της εν λόγω άδειας και μάλιστα με τις ευχές γενικών γραμματέων, προέδρων ΝΠΔΔ και λοιπών υψηλόβαθμων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν τοποθετηθεί στις θέσεις αυτές για να φέρουν σε πέρας τη "βρωμοδουλειά", με τα αντίστοιχα ανταλλάγματα.. φαντάζομαι. Αρκετοί, δε, από αυτούς δεν γνωρίζουν καν να χειρίζονται Η/Υ, έχουν τις οθόνες μπροστά τους για να κρεμάνε φωτογραφίες και κατέχουν παρελθόν συνδικαλιστή μην έχοντας δουλέψει ούτε μια μέρα σε όλη τους τη ζωή. Jim, λάβετε υπόψη σας παρακαλώ, πως ο εναπομείναν ιδιωτικός τομέας που υπάρχει στην Ελλάδα κινείται με τα λιγοστά χρήματα των δημοσίων υπαλλήλων. Με 'γειά μας λοιπόν και τα χειρότερα είναι στο δρόμο!