Τη λογική σύμφωνα με την οποία δε θα πρέπει να σπουδάζει κάποιος για δεύτερο πτυχίο (ή για πρώτο πτυχίο άσχετο με την εργασία που κάνει) δεν την καταλαβαίνω.
Σε μια πολιτισμένη κοινωνία θέλουμε ανθρώπους με γενική παιδεία και καλλιέργεια του πνεύματος. Αυτός είναι και ο λόγος που στο σχολείο δίνουμε γενική παιδεία και δεν εκπαιδεύουμε απλώς εργάτες έτοιμους για παραγωγή.
Αν κάποιος είναι εφοριακός με πτυχίο στα οικονομικά και θέλει πχ να σπουδάσει ιστορία, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι προς όφελος του ελληνικού δημοσίου και της κοινωνίας μας να έχει ανθρώπους σκεπτόμενους και μορφωμένους με την ευρύτερη έννοια του όρου. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ να έχουμε τέτοιους πολίτες και τέτοιους δημοσίους υπαλλήλους.
Εκτός αν θέλουμε άτομα χωρίς άποψη και με περιορισμένη πνευματική καλλιέργεια που απλώς διεκπεραιώνουν εργασίες.
Τη λογική σύμφωνα με την οποία δε θα πρέπει να σπουδάζει κάποιος για δεύτερο πτυχίο (ή για πρώτο πτυχίο άσχετο με την εργασία που κάνει) δεν την καταλαβαίνω. Σε μια πολιτισμένη κοινωνία θέλουμε ανθρώπους με γενική παιδεία και καλλιέργεια του πνεύματος. Αυτός είναι και ο λόγος που στο σχολείο δίνουμε γενική παιδεία και δεν εκπαιδεύουμε απλώς εργάτες έτοιμους για παραγωγή. Αν κάποιος είναι εφοριακός με πτυχίο στα οικονομικά και θέλει πχ να σπουδάσει ιστορία, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι προς όφελος του ελληνικού δημοσίου και της κοινωνίας μας να έχει ανθρώπους σκεπτόμενους και μορφωμένους με την ευρύτερη έννοια του όρου. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ να έχουμε τέτοιους πολίτες και τέτοιους δημοσίους υπαλλήλους. Εκτός αν θέλουμε άτομα χωρίς άποψη και με περιορισμένη πνευματική καλλιέργεια που απλώς διεκπεραιώνουν εργασίες.