Αρχικά θα ήθελα νε επισημάνω οτι υπάρχει ζήτημα όσον αφορά τις κλιμακες από 8 έως 9 και από 6 έως 7. Καταργείται η βαθμολογία με προσέγγισή δεκάτου και δεν το κατάλαβα; Μαλλον χρειάζεται επαναδιατύπωση.
Επίσης συμφωνώ με τον κύριο που επεσήμανε ότι έτσι οπως είναι διατυπωμένη η διάταξη καθίσταται υποχρεωτική η ενταξη του 15% των υπαλλήλων στην κλίμακα 1-6. Αν αυτό δεν είναι σκόπιμο-αφού για αυτό απαιτείται ειδική αιτιολογία από τον προιστάμενο-τότε τα ανώτερα ποσοστά θα πρέπει να είναι διατυπωμένα αθροιστικά και με διαφορετικές κλίμακες. Για παράδειγμα μέχρι 7 μέχρι και το 100% των υπαλλήλων, μέχρι το 8 μέχρι και το 90% των υπαλλήλων κοκ.
Και τελειώνοντας με τις "νομοτεχνικές" παρεμβάσεις και προχωρόντας και στην ουσία του ζητήματος θα ήθελα να ρωτήσω; Καλά το υπουργείο δεν ήταν να βγάλει πδ για την εφαρμογή του Ν.4024/2011 για νέο σύστημα αξιολόγησης που θα χρησιμοποιείται και για τις προαγωγές από βαθμό σε βαθμο και μάλιστα με "μετρήσιμους" δείκτες και κριτήρια; Τι γίνεται; Δεν βρέθηκαν δείκτες μέτρησης και ξαναγυρνάμε στην υποκειμενική αξιολόγησηq Επίσης άλλα θα προβλέπει ο νόμος και άλλα το προεδρικό διάταγμα; Αν θέλετε να κάνετε κάτι ουσιαστικό- λέμε τώρα- και όχι να εξαντλήστε στην επικοινωνιακή λογική του "τα βάζουμε με τους δημοσιούς υπαλλήλους γιατί αυτό πουλάει" τότε εφαρμόστε το σύστημα αξιολόγησης όπως προβλέπεται από το Ν.4024/2011-χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμφωνώ με φιλοσοφία της ποσόστωσης-όπου μάλιστα υπάρχουν και προβλέψεις για τον τρόπο επιλογής προϊσταμένων ή τουλάχιστον βγείτε να πείτε στο κόσμο ότι τον καταργείτε για να καταλάβει ότι όλο το...πανηγύρι περί στοχοθεσιών, δεικτών κτλ ήταν για το...θεαθήναι.
Αρχικά θα ήθελα νε επισημάνω οτι υπάρχει ζήτημα όσον αφορά τις κλιμακες από 8 έως 9 και από 6 έως 7. Καταργείται η βαθμολογία με προσέγγισή δεκάτου και δεν το κατάλαβα; Μαλλον χρειάζεται επαναδιατύπωση. Επίσης συμφωνώ με τον κύριο που επεσήμανε ότι έτσι οπως είναι διατυπωμένη η διάταξη καθίσταται υποχρεωτική η ενταξη του 15% των υπαλλήλων στην κλίμακα 1-6. Αν αυτό δεν είναι σκόπιμο-αφού για αυτό απαιτείται ειδική αιτιολογία από τον προιστάμενο-τότε τα ανώτερα ποσοστά θα πρέπει να είναι διατυπωμένα αθροιστικά και με διαφορετικές κλίμακες. Για παράδειγμα μέχρι 7 μέχρι και το 100% των υπαλλήλων, μέχρι το 8 μέχρι και το 90% των υπαλλήλων κοκ. Και τελειώνοντας με τις "νομοτεχνικές" παρεμβάσεις και προχωρόντας και στην ουσία του ζητήματος θα ήθελα να ρωτήσω; Καλά το υπουργείο δεν ήταν να βγάλει πδ για την εφαρμογή του Ν.4024/2011 για νέο σύστημα αξιολόγησης που θα χρησιμοποιείται και για τις προαγωγές από βαθμό σε βαθμο και μάλιστα με "μετρήσιμους" δείκτες και κριτήρια; Τι γίνεται; Δεν βρέθηκαν δείκτες μέτρησης και ξαναγυρνάμε στην υποκειμενική αξιολόγησηq Επίσης άλλα θα προβλέπει ο νόμος και άλλα το προεδρικό διάταγμα; Αν θέλετε να κάνετε κάτι ουσιαστικό- λέμε τώρα- και όχι να εξαντλήστε στην επικοινωνιακή λογική του "τα βάζουμε με τους δημοσιούς υπαλλήλους γιατί αυτό πουλάει" τότε εφαρμόστε το σύστημα αξιολόγησης όπως προβλέπεται από το Ν.4024/2011-χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμφωνώ με φιλοσοφία της ποσόστωσης-όπου μάλιστα υπάρχουν και προβλέψεις για τον τρόπο επιλογής προϊσταμένων ή τουλάχιστον βγείτε να πείτε στο κόσμο ότι τον καταργείτε για να καταλάβει ότι όλο το...πανηγύρι περί στοχοθεσιών, δεικτών κτλ ήταν για το...θεαθήναι.