Από το ένα άκρο του να παίρνουν οι (πιο πολλοί) υπάλληλοι βαθμό 9-10, πάμε στο άλλο να βγάζουμε υποχρεωτικά (!!!!!) ένα σεβαστό ποσοστό υπαλλήλων ως ανεπαρκείς. Που έχει εφαρμοστεί τέτοιο μοντέλο αξιολόγησης;;; Φανταστείτε πχ μια σχολική τάξη όπου το 15% των μαθητών κόβεται υποχρεωτικά, ακόμα και αν γράφει άριστα ή έστω καλά. Αυτά είναι για τους πληβείους βέβαια, αφού στις θέσεις προϊσταμένων θα μπορεί να παίρνει άριστα το 70%. Αλλά εκεί δεν μας πειράζει να παίρνουν όλοι άριστα, είναι τα "δικά μας" παιδιά. Αξιολόγηση χρειάζεται ΝΑΙ. Να φύγουν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ανεπαρκείς δε διαφωνεί κανείς σοβαρός ΔΥ. Αυτή η "αξιολόγηση" όμως που προτείνετε ούτε δίκαιη θα είναι, ούτε θα έχει θετικό αποτέλεσμα για τη δημόσια διοίκηση. Απλά ψάχνετε άλλοθι για τις επόμενες απολύσεις "άχρηστων" ΔΥ και έχετε μάλλον ήδη υπολογίσει το ποσοστό που χρειάζεστε!!!
Από το ένα άκρο του να παίρνουν οι (πιο πολλοί) υπάλληλοι βαθμό 9-10, πάμε στο άλλο να βγάζουμε υποχρεωτικά (!!!!!) ένα σεβαστό ποσοστό υπαλλήλων ως ανεπαρκείς. Που έχει εφαρμοστεί τέτοιο μοντέλο αξιολόγησης;;; Φανταστείτε πχ μια σχολική τάξη όπου το 15% των μαθητών κόβεται υποχρεωτικά, ακόμα και αν γράφει άριστα ή έστω καλά. Αυτά είναι για τους πληβείους βέβαια, αφού στις θέσεις προϊσταμένων θα μπορεί να παίρνει άριστα το 70%. Αλλά εκεί δεν μας πειράζει να παίρνουν όλοι άριστα, είναι τα "δικά μας" παιδιά. Αξιολόγηση χρειάζεται ΝΑΙ. Να φύγουν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ανεπαρκείς δε διαφωνεί κανείς σοβαρός ΔΥ. Αυτή η "αξιολόγηση" όμως που προτείνετε ούτε δίκαιη θα είναι, ούτε θα έχει θετικό αποτέλεσμα για τη δημόσια διοίκηση. Απλά ψάχνετε άλλοθι για τις επόμενες απολύσεις "άχρηστων" ΔΥ και έχετε μάλλον ήδη υπολογίσει το ποσοστό που χρειάζεστε!!!