Προσλήφθηκα με ΑΣΕΠ στο ΕΙΕΑΔ (προκήρυξη 1/2003) με εντελώς διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες και με πλήθος γνήσιων αποδεικτικών. Δεν είναι δυνατόν να αποτελώ απλά έναν αριθμό χωρίς καμία αξιολόγηση. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει μια βελτιωτική πρόβλεψη για τους υπαλλήλους που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ. Δεν είναι δυνατόν να μην είμαι χρήσιμη σε κάποια άλλη υπηρεσία. Δεν είναι δυνατόν να υποστώ τέτοια ανατροπή στη ζωή μου, όταν δε διαφέρω σε τίποτα από τους αξιοκρατικά προσληφθέντες υπαλλήλους. Δε με παρηγορεί ούτε καν η πρόβλεψη μιας σύμβασης έργου με τον ΟΑΕΔ, πρώτον γιατί αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, δεύτερον γιατί και αυτή θα φτάσει κάποτε στη λήξη της και τρίτον γιατί με εξομοιώνει ηθικά με υπαλλήλους που χρησιμοποίησαν αθέμιτους τρόπους πρόσληψης. Δηλαδή κριτήριο του κράτους είναι η συγκυρία του πού εργάζεται κάποιος ή ο τρόπος πρόσληψής του και τα προσόντα του, όταν το ίδιο το κράτος προκήρυξε τις θέσεις;
Προσλήφθηκα με ΑΣΕΠ στο ΕΙΕΑΔ (προκήρυξη 1/2003) με εντελώς διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες και με πλήθος γνήσιων αποδεικτικών. Δεν είναι δυνατόν να αποτελώ απλά έναν αριθμό χωρίς καμία αξιολόγηση. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει μια βελτιωτική πρόβλεψη για τους υπαλλήλους που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ. Δεν είναι δυνατόν να μην είμαι χρήσιμη σε κάποια άλλη υπηρεσία. Δεν είναι δυνατόν να υποστώ τέτοια ανατροπή στη ζωή μου, όταν δε διαφέρω σε τίποτα από τους αξιοκρατικά προσληφθέντες υπαλλήλους. Δε με παρηγορεί ούτε καν η πρόβλεψη μιας σύμβασης έργου με τον ΟΑΕΔ, πρώτον γιατί αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, δεύτερον γιατί και αυτή θα φτάσει κάποτε στη λήξη της και τρίτον γιατί με εξομοιώνει ηθικά με υπαλλήλους που χρησιμοποίησαν αθέμιτους τρόπους πρόσληψης. Δηλαδή κριτήριο του κράτους είναι η συγκυρία του πού εργάζεται κάποιος ή ο τρόπος πρόσληψής του και τα προσόντα του, όταν το ίδιο το κράτος προκήρυξε τις θέσεις;