1. Ο προυπολογισμός των φορέων ουσιαστικά δεν αποτελεί προυπολογισμό δαπανών με βάση τις ανάγκες λειτουργία και το σχεδιασμό του φορέα αλλά στηρίζεται στη λογική πόσα χαλάσαμε πέρυσι στον (χ) κωδικό βάλε ένα 10-15% και αυτός είναι ο Π/Υ. Τώρα άρχισε και το αντίστροφο τόσα δίδει το ΥΠΟΙΚ άρα κόψτε από κάθε κωδικό. Τίποτε δε στηρίζεται στη λογική τι θέλω να κάνω πόσο θα κοστίσει, πρέπει να το κάνω και με ποιά προτεραιότητα;
2. Απαιτείται όλοι οι φορείς να καταγράψουν το έργο τους και ανεξάρτητη επιτροπή να υπολογίσει τις δαπάνες από μηδενική βάση (με όλα τα λειτουργικά έξοδα, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους των εργαζομένων και λειτουργίας των εγκαταστάσεων)και ο Π/Υ που τελικά θα εγκριθεί να μην επιτρέπει υπερβάσεις ούτε 1 € για οποιοδήποτε λόγο.
3. Απαιτείται η δημιουργία μιας λογιστικής καρτέλας για κάθε φορέα του κράτους στο οποίο αυτόματα κάθε μήνα θα πιστώνονται τα έσοδα (το 1/12 του Π/Υ) και με μέριμνα του κάθε φορέα θα εγγράφονται τα έξοδα. Ταυτόχρονα θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά αντίγραφα δικαιολογητικών (pDF αρχειά)δαπανών και εφόσον δεν υπάρχει υπέρβαση στον κωδικό και ήταν δαπάνη που είχε προυπολογισθεί, αυτόματα (χωρίς παρέμβαση υπαλλήλου)θα εκδίδεται μια εντολή πληρωμής την οποία θα εκτυπώνει ο φορέας και θα την επιδίδει στον προμηθευτή/δικαιούχο.
Ο Προμηθευτής - δικαιούχος θα εισπράττει το αντίτιμο του τιμολογίου μέσω τραπέζης από το λογαριασμό του ΥΠΟΙΚ. Τα πρωτότυπα θα τηρούνται από τον φορέα για έλεγχο μετά το τέλος του έτους. Οποιαδήποτε υπέρβαση δαπάνης ή εικονικά δικαολογητικά, ή έλλειψη δικαιολογητικών θα προκαλεί αυτόματη χρέωση στο λογαριασμό μισθοδοσίας του προισταμένου του φορέα ο οποίος διέταξε την εκτέλεση της δαπάνης και τα χρήματα θα αφαιρούνται από τη μισθοδοσία του. Οποιαδήποτε εξοικονόμηση σε λειτουργικές δαπάνες θα θα προκαλεί ισόποσο ποσοστιάιο bonus τον προιστάμενο του τμήματος για το πρώτο και δεύτερο έτος εφαρμογής.
4. Ο κάθε φορέας από την 1η κάθε μηνός να λαμβάνει το 1/12 του εγκεκριμένου Π/Υ και στο τέλος του έτους τυχόν υπόλοιπο θα κλειδώνει και θα επιστρέφει στο ΥΠΟΙΚ.
1. Ο προυπολογισμός των φορέων ουσιαστικά δεν αποτελεί προυπολογισμό δαπανών με βάση τις ανάγκες λειτουργία και το σχεδιασμό του φορέα αλλά στηρίζεται στη λογική πόσα χαλάσαμε πέρυσι στον (χ) κωδικό βάλε ένα 10-15% και αυτός είναι ο Π/Υ. Τώρα άρχισε και το αντίστροφο τόσα δίδει το ΥΠΟΙΚ άρα κόψτε από κάθε κωδικό. Τίποτε δε στηρίζεται στη λογική τι θέλω να κάνω πόσο θα κοστίσει, πρέπει να το κάνω και με ποιά προτεραιότητα; 2. Απαιτείται όλοι οι φορείς να καταγράψουν το έργο τους και ανεξάρτητη επιτροπή να υπολογίσει τις δαπάνες από μηδενική βάση (με όλα τα λειτουργικά έξοδα, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους των εργαζομένων και λειτουργίας των εγκαταστάσεων)και ο Π/Υ που τελικά θα εγκριθεί να μην επιτρέπει υπερβάσεις ούτε 1 € για οποιοδήποτε λόγο. 3. Απαιτείται η δημιουργία μιας λογιστικής καρτέλας για κάθε φορέα του κράτους στο οποίο αυτόματα κάθε μήνα θα πιστώνονται τα έσοδα (το 1/12 του Π/Υ) και με μέριμνα του κάθε φορέα θα εγγράφονται τα έξοδα. Ταυτόχρονα θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά αντίγραφα δικαιολογητικών (pDF αρχειά)δαπανών και εφόσον δεν υπάρχει υπέρβαση στον κωδικό και ήταν δαπάνη που είχε προυπολογισθεί, αυτόματα (χωρίς παρέμβαση υπαλλήλου)θα εκδίδεται μια εντολή πληρωμής την οποία θα εκτυπώνει ο φορέας και θα την επιδίδει στον προμηθευτή/δικαιούχο. Ο Προμηθευτής - δικαιούχος θα εισπράττει το αντίτιμο του τιμολογίου μέσω τραπέζης από το λογαριασμό του ΥΠΟΙΚ. Τα πρωτότυπα θα τηρούνται από τον φορέα για έλεγχο μετά το τέλος του έτους. Οποιαδήποτε υπέρβαση δαπάνης ή εικονικά δικαολογητικά, ή έλλειψη δικαιολογητικών θα προκαλεί αυτόματη χρέωση στο λογαριασμό μισθοδοσίας του προισταμένου του φορέα ο οποίος διέταξε την εκτέλεση της δαπάνης και τα χρήματα θα αφαιρούνται από τη μισθοδοσία του. Οποιαδήποτε εξοικονόμηση σε λειτουργικές δαπάνες θα θα προκαλεί ισόποσο ποσοστιάιο bonus τον προιστάμενο του τμήματος για το πρώτο και δεύτερο έτος εφαρμογής. 4. Ο κάθε φορέας από την 1η κάθε μηνός να λαμβάνει το 1/12 του εγκεκριμένου Π/Υ και στο τέλος του έτους τυχόν υπόλοιπο θα κλειδώνει και θα επιστρέφει στο ΥΠΟΙΚ.