Η τροποποίηση του Συντάγματος πρέπει να είναιτο πρώτο μέλημα της πρώτης Βουλής που πρέπει να είναι αναθεωρητική.
Πρώτη αναθεωρητέα διάταξη η ΑΡΣΗ της μονιμότητας των Δημοσίων Υπα
λλήλων.
Η επαναφορά του βαθμού Γενικού Διευθυντού είναι νομίζω απαραίτητη με παράλληλη κατάργηση όλων των μετακλητών συμβούλων που πλαισιώνουν τον κάθε Υπουργό.Ο Υπουργός δέν μπορεί να έχει καλύτερο σύμβουλο από τον αρμόδιο ,κατά περίπτωση Γενικό Διευθυντή της όποιας Υπηρεσίας με την συσσωρευμένη πείρα ετών.
Η καθιέρωση συστήματος αξιολόγησης των Υπαλλήλων κάθε χρόνο και όχι μόνο κατά τον χρόνο προαγωγής τους είναι επιβεβλημένη.
Από τον κατώτερο βαθμό μέχρι τον ανώτατο ο Υπάλληλος θα αξιολογείται κάθε χρόνο με βάση τους επιτευχθέντες στοχους (Goals),που θα έχουν προκαθορισθεί από την αρχή του έτους, δηλαδή ο καθείς εργάζεται με σκοπό την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων στην διάρκεια του έτους (Goal settings)και βάσει των ποσοστών επιτεύξεώς τους αξιολογείταιαπό μτον προϊστάμενό του.Τους προς επίτευξη στόχους τους καθορίζει ο Υπάλληλος μαζί με τον Προϊστάμενό του, ανάλογα με το έργο και τις ανάγκες της Υπηρεσίας τους.
Παράδειγμα ,ο Προϊστάμενος ΔΟΥ θα καθορίσει στόχο την είσπραξη του 92% των βεβαιωμένων οφειλών κατ'έτος και με βάση αυτό το ποσοστό θα κριθεί στο τέλος του έτους η επιτυχής εξάσκηση των καθηκόντων του.Ο αμέσως επόμενος Τμηματάρχης Δημοσίων εσόδων θα κριθεί πάλι με το ποσοστό επιτεύξεως των από αυτόν προαποφασισθεισών εισπράξεων κλπ.
Γενικά θα πρέπει να αποφασισθεί από τους ίδιους του Δημόσιους λειτουργούς και το "λειτουργούς" ε΄χει σημασία να τονίζεται για να θεωρούν οι ίδιοι ότι η αποστολή τους είναι το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ της εξυπηρέτησης του πολίτη νκαι του Κράτους και η εν γένει ευμάρεια της πολιτείας της οποίας είναι κύριο μέλος
Η τροποποίηση του Συντάγματος πρέπει να είναιτο πρώτο μέλημα της πρώτης Βουλής που πρέπει να είναι αναθεωρητική. Πρώτη αναθεωρητέα διάταξη η ΑΡΣΗ της μονιμότητας των Δημοσίων Υπα λλήλων. Η επαναφορά του βαθμού Γενικού Διευθυντού είναι νομίζω απαραίτητη με παράλληλη κατάργηση όλων των μετακλητών συμβούλων που πλαισιώνουν τον κάθε Υπουργό.Ο Υπουργός δέν μπορεί να έχει καλύτερο σύμβουλο από τον αρμόδιο ,κατά περίπτωση Γενικό Διευθυντή της όποιας Υπηρεσίας με την συσσωρευμένη πείρα ετών. Η καθιέρωση συστήματος αξιολόγησης των Υπαλλήλων κάθε χρόνο και όχι μόνο κατά τον χρόνο προαγωγής τους είναι επιβεβλημένη. Από τον κατώτερο βαθμό μέχρι τον ανώτατο ο Υπάλληλος θα αξιολογείται κάθε χρόνο με βάση τους επιτευχθέντες στοχους (Goals),που θα έχουν προκαθορισθεί από την αρχή του έτους, δηλαδή ο καθείς εργάζεται με σκοπό την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων στην διάρκεια του έτους (Goal settings)και βάσει των ποσοστών επιτεύξεώς τους αξιολογείταιαπό μτον προϊστάμενό του.Τους προς επίτευξη στόχους τους καθορίζει ο Υπάλληλος μαζί με τον Προϊστάμενό του, ανάλογα με το έργο και τις ανάγκες της Υπηρεσίας τους. Παράδειγμα ,ο Προϊστάμενος ΔΟΥ θα καθορίσει στόχο την είσπραξη του 92% των βεβαιωμένων οφειλών κατ'έτος και με βάση αυτό το ποσοστό θα κριθεί στο τέλος του έτους η επιτυχής εξάσκηση των καθηκόντων του.Ο αμέσως επόμενος Τμηματάρχης Δημοσίων εσόδων θα κριθεί πάλι με το ποσοστό επιτεύξεως των από αυτόν προαποφασισθεισών εισπράξεων κλπ. Γενικά θα πρέπει να αποφασισθεί από τους ίδιους του Δημόσιους λειτουργούς και το "λειτουργούς" ε΄χει σημασία να τονίζεται για να θεωρούν οι ίδιοι ότι η αποστολή τους είναι το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ της εξυπηρέτησης του πολίτη νκαι του Κράτους και η εν γένει ευμάρεια της πολιτείας της οποίας είναι κύριο μέλος