Ειναι βασικό να καθοριστούν αντικειμενικοί και μετρήσιμοι στόχοι των Δ.Υ. κάθε αρχή του έτους, προκειμένουν να αποφύγουμε την απόλυτα υποκειμενική αξιολόγηση των υπαλλήλων από τους ανωτέρους τους. Η αξιολόγηση των υπαλλήλων πρέπει να συνδέεται άρρηκτα με την επίτευξη στόχων. Για να μην φτάσουμε στο σημείο οι υπάλληλοι που εχουν καλές σχέσεις με τον εκάστοτε Δ/ντη να εξασφαλίζουν καλύτερο βαθμό, από εκείνους που, είτε είναι πιο τυπικοί, είτε έχουν περισσότερα προσόντα από το Δ/ντη, υποβαθμίζονται βαθμολογικά, γιατί ουσιαστικά αποτελούν "κίνδυνο" για εκείνον.
Επίσης, δε θα ηταν κακή ιδέα να αξιολογούνται όλοι από όλους, εφόσον έχουν εργασιακές σχέσεις μεταξύ τους. Δηλαδή, οι συνάδελφοι να βαθμολογούν τους συναδέλφους τους, καθώς επίσης και τους Τμηματάρχες τους. Οι Τμηματάρχες να βαθμολογούν όχι μονο τους υφιστάμενους αλλά και τους Προιστάμενούς τους, όπως συμβαίνει σε ιδιωτικές εταιρίες. Έτσι, έχουμε μια πιο σφαιρική -και ισως αντικειμενική- άποψη, περί του τί αξίζει ο καθένας.
Ειναι βασικό να καθοριστούν αντικειμενικοί και μετρήσιμοι στόχοι των Δ.Υ. κάθε αρχή του έτους, προκειμένουν να αποφύγουμε την απόλυτα υποκειμενική αξιολόγηση των υπαλλήλων από τους ανωτέρους τους. Η αξιολόγηση των υπαλλήλων πρέπει να συνδέεται άρρηκτα με την επίτευξη στόχων. Για να μην φτάσουμε στο σημείο οι υπάλληλοι που εχουν καλές σχέσεις με τον εκάστοτε Δ/ντη να εξασφαλίζουν καλύτερο βαθμό, από εκείνους που, είτε είναι πιο τυπικοί, είτε έχουν περισσότερα προσόντα από το Δ/ντη, υποβαθμίζονται βαθμολογικά, γιατί ουσιαστικά αποτελούν "κίνδυνο" για εκείνον. Επίσης, δε θα ηταν κακή ιδέα να αξιολογούνται όλοι από όλους, εφόσον έχουν εργασιακές σχέσεις μεταξύ τους. Δηλαδή, οι συνάδελφοι να βαθμολογούν τους συναδέλφους τους, καθώς επίσης και τους Τμηματάρχες τους. Οι Τμηματάρχες να βαθμολογούν όχι μονο τους υφιστάμενους αλλά και τους Προιστάμενούς τους, όπως συμβαίνει σε ιδιωτικές εταιρίες. Έτσι, έχουμε μια πιο σφαιρική -και ισως αντικειμενική- άποψη, περί του τί αξίζει ο καθένας.