Σε τι θα χρησιμεψουν τ' αποτελεσματα της αυτοαξιολογησης;;; Πώς θα βελτιωθεί η καατασταση στα σχολεία;; Εστω οτι στην αυτοαξιολογηση προκύπτει ότι: δεν υπαρχουν αρκετοί διαδραστικοί πίνακες, αρα παρακωλυεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Τι θα γίνει; Θα μας φέρετε πίνακες για 12 τμήματα; Εστω ότι προκυπτει ως συμπέρασμα ότι το μάθημα θα είναι πολυ πιο αποτελεσματικό αν μειωθούν οι μαθητες στα τμήματα. Τι θα γίνει; Θα τους μειώσετε; Εστω οτι προκύπτει ότι τα προγράμματα περιβαλλοντικής δε μπορούν να επισκεφτούν ΚΠΕ λόγω έλλειψης χρημάτων. Τι θα γίνει;; Θα χρηματοδοτήσει το Υπουργείο τις επισκέψεις; Εστω ότι προκύπτει ότι η θέρμανση κλείνει 11:30, αρα ξεπαγιάζει η σχολική κοινότητα. Τι θα κάνετε; θα μας δώσετε λεφτά για θέρμανση;;
Η μήπως θα πρέπει η κάθε σχολική μονάδα να βρει με μαγικους τρόπους οικονομικούς πόρους και θ' αξιολογείται ακριβώς γι' αυτο;;;;
Ε, καντε τα από τωρα!! Τα προβλήματα των σχολείων ειναι ΓΝΩΣΤΑ τοις πάσοι και δε χρειάζεται καμία αυτοαξιολογηση. Ουτως η άλλως, δεν έπρεπε να λέγεται "αυτο"αξιολογηση, αλλά "αξιολόγηση επάρκειας των πόρων που διαθέτει η κυβέρνηση στην Παιδεία"!
Σε τι θα χρησιμεψουν τ' αποτελεσματα της αυτοαξιολογησης;;; Πώς θα βελτιωθεί η καατασταση στα σχολεία;; Εστω οτι στην αυτοαξιολογηση προκύπτει ότι: δεν υπαρχουν αρκετοί διαδραστικοί πίνακες, αρα παρακωλυεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Τι θα γίνει; Θα μας φέρετε πίνακες για 12 τμήματα; Εστω ότι προκυπτει ως συμπέρασμα ότι το μάθημα θα είναι πολυ πιο αποτελεσματικό αν μειωθούν οι μαθητες στα τμήματα. Τι θα γίνει; Θα τους μειώσετε; Εστω οτι προκύπτει ότι τα προγράμματα περιβαλλοντικής δε μπορούν να επισκεφτούν ΚΠΕ λόγω έλλειψης χρημάτων. Τι θα γίνει;; Θα χρηματοδοτήσει το Υπουργείο τις επισκέψεις; Εστω ότι προκύπτει ότι η θέρμανση κλείνει 11:30, αρα ξεπαγιάζει η σχολική κοινότητα. Τι θα κάνετε; θα μας δώσετε λεφτά για θέρμανση;; Η μήπως θα πρέπει η κάθε σχολική μονάδα να βρει με μαγικους τρόπους οικονομικούς πόρους και θ' αξιολογείται ακριβώς γι' αυτο;;;; Ε, καντε τα από τωρα!! Τα προβλήματα των σχολείων ειναι ΓΝΩΣΤΑ τοις πάσοι και δε χρειάζεται καμία αυτοαξιολογηση. Ουτως η άλλως, δεν έπρεπε να λέγεται "αυτο"αξιολογηση, αλλά "αξιολόγηση επάρκειας των πόρων που διαθέτει η κυβέρνηση στην Παιδεία"!