Επίτου
Άρθρου 19: Ανώτατα ποσοστά ανά κλίμακα αξιολόγησης
ΣΧΟΛΙΑ ΜΙΑΣ ΑΣΧΕΤΗΣ (ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑGEMENT, ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΤΛ)
1.
α. Με τους βαθμούς 9 έως 10 αξιολογείται ποσοστό έως και 25 % των υπαλλήλων.
β. Με τους βαθμούς 7 έως 8 αξιολογείται ποσοστό έως και 60% των υπαλλήλων.
γ. Με τους βαθμούς 1 έως 6 αξιολογείται ποσοστό έως και 15% των υπαλλήλων.
΄Έχουμε λοιπόν
α < ή = 25%
β < ή = 60%
γ < ή = 15%
Άρα το άθροισμα α+β+γ θα είναι μικρότερο ή ίσο του 100%.
Η ασχετοσύνη και/ή η προχειρότητα στο μεγαλείο της.
2.
Αξιοθαύμαστο ότι οι "΄αριστοι" ανάμεσα στους προϊστάμενους μπορεί να είναι μέχρι και 70%!!!
Εκεί φαίνεται ισχύουν άλλοι νόμοι της φυσικής, της βιολογίας, της στατιστικής και των λοιπών φυσικών επιστημών στις οποίες όπως φαίνεται οι συντάκτες είναι αριστούχοι.
Γιατί ως γνωστόν όταν ο υπάλληλος που έχει 25% πιθανότητα να είναι άριστος γίνεται προϊστάμενος, εντελώς ξαφνικά το DNA του μεταλλάσσεται και η πιθανότητά του να αριστεύσει στην εκτέλεση των (αυξημένων κιόλας) καθηκόντων του γίνεται 70%!!! Βέβαια θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς ότι οι προϊστάμενοι επιλέγονται από τους ήδη άριστους. Αυτό δεν είναι απαραίτητο να αληθεύει γιατί στην αξιολόγηση για τις θέσεις προϊσταμένων παίζουν ρόλο και άλλα κριτήρια (πτυχία, κλπ) εκτός από την αξιολόγηση εντός της υπηρεσίας (ευτυχώς). Ακόμη πάντως κι αν αληθεύει δεν είναι απαραίτητο κάποιος που αρίστευσε σε μια κατώτερη θέση να αριστεύσει και στις ανώτερη. Κανονικά η ποσόστωση θα πρέπει να είναι η ίδια σε όλες τις βαθμίδες γιατί ο λόγος των απαιτήσεων της υπηρεσίας από έναν υπάλληλο προς τα θεωρητικά προσόντα του υπαλλήλου που κατέχει τη συγκεκριμένη θέση πρέπει να είναι σταθερός. Αλλιώς η δουλειά του θα σήμαινε ότι είναι αναντίστοιχα εύκολη με τα υποτιθέμενα προσόντα του. Σα να λέμε έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να λύσεις τις ασκήσεις της Β Δημοτικού αν πηγαίνεις Β Λυκείου παρά αν πηγαίνεις Β Δημοτικού. Γιούπι! Αυτό βέβαια μάλλον θα αληθεύει στην περίπτωση που προϊστάμενοι γίνονται τα "δικά μας παιδιά" τα οποία βέβαια και το σωστό DNA έχουν και δεν είναι και για πολλά πολλά και δύσκολα tasks. Επίσης, to extrapolate, οι Υπουργοί θα είναι 100% άριστοι, όλοι θεοί.
Πάντως η όλη προοπτική είναι τουλάχιστον ενδιαφέρουσα και θα μπορούσε να εφαρμοστεί και αλλού: στο σχολείο πχ να αυξάνεται υποχρεωτικά η βαθμολογία όταν μεγαλώνει η τάξη.
Επίτου Άρθρου 19: Ανώτατα ποσοστά ανά κλίμακα αξιολόγησης ΣΧΟΛΙΑ ΜΙΑΣ ΑΣΧΕΤΗΣ (ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑGEMENT, ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΤΛ) 1. α. Με τους βαθμούς 9 έως 10 αξιολογείται ποσοστό έως και 25 % των υπαλλήλων. β. Με τους βαθμούς 7 έως 8 αξιολογείται ποσοστό έως και 60% των υπαλλήλων. γ. Με τους βαθμούς 1 έως 6 αξιολογείται ποσοστό έως και 15% των υπαλλήλων. ΄Έχουμε λοιπόν α < ή = 25% β < ή = 60% γ < ή = 15% Άρα το άθροισμα α+β+γ θα είναι μικρότερο ή ίσο του 100%. Η ασχετοσύνη και/ή η προχειρότητα στο μεγαλείο της. 2. Αξιοθαύμαστο ότι οι "΄αριστοι" ανάμεσα στους προϊστάμενους μπορεί να είναι μέχρι και 70%!!! Εκεί φαίνεται ισχύουν άλλοι νόμοι της φυσικής, της βιολογίας, της στατιστικής και των λοιπών φυσικών επιστημών στις οποίες όπως φαίνεται οι συντάκτες είναι αριστούχοι. Γιατί ως γνωστόν όταν ο υπάλληλος που έχει 25% πιθανότητα να είναι άριστος γίνεται προϊστάμενος, εντελώς ξαφνικά το DNA του μεταλλάσσεται και η πιθανότητά του να αριστεύσει στην εκτέλεση των (αυξημένων κιόλας) καθηκόντων του γίνεται 70%!!! Βέβαια θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς ότι οι προϊστάμενοι επιλέγονται από τους ήδη άριστους. Αυτό δεν είναι απαραίτητο να αληθεύει γιατί στην αξιολόγηση για τις θέσεις προϊσταμένων παίζουν ρόλο και άλλα κριτήρια (πτυχία, κλπ) εκτός από την αξιολόγηση εντός της υπηρεσίας (ευτυχώς). Ακόμη πάντως κι αν αληθεύει δεν είναι απαραίτητο κάποιος που αρίστευσε σε μια κατώτερη θέση να αριστεύσει και στις ανώτερη. Κανονικά η ποσόστωση θα πρέπει να είναι η ίδια σε όλες τις βαθμίδες γιατί ο λόγος των απαιτήσεων της υπηρεσίας από έναν υπάλληλο προς τα θεωρητικά προσόντα του υπαλλήλου που κατέχει τη συγκεκριμένη θέση πρέπει να είναι σταθερός. Αλλιώς η δουλειά του θα σήμαινε ότι είναι αναντίστοιχα εύκολη με τα υποτιθέμενα προσόντα του. Σα να λέμε έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να λύσεις τις ασκήσεις της Β Δημοτικού αν πηγαίνεις Β Λυκείου παρά αν πηγαίνεις Β Δημοτικού. Γιούπι! Αυτό βέβαια μάλλον θα αληθεύει στην περίπτωση που προϊστάμενοι γίνονται τα "δικά μας παιδιά" τα οποία βέβαια και το σωστό DNA έχουν και δεν είναι και για πολλά πολλά και δύσκολα tasks. Επίσης, to extrapolate, οι Υπουργοί θα είναι 100% άριστοι, όλοι θεοί. Πάντως η όλη προοπτική είναι τουλάχιστον ενδιαφέρουσα και θα μπορούσε να εφαρμοστεί και αλλού: στο σχολείο πχ να αυξάνεται υποχρεωτικά η βαθμολογία όταν μεγαλώνει η τάξη.