Η αντίφαση ανάμεσα στην αιτιολογική έκθεση του Νόμου και της διάταξης του άρθρου 8 σε ποια υπηρεσία/φορέα μεταφέρονται οι αρμοδιότητες του ΕΙΕΑΔ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την προχειρότητα του σχεδιασμού για την κατάργηση του φορέα.
Οι αρμοδιότητες μεταφέρονται στον ΟΑΕΔ, όταν ένα απόλυτο ευέλικτο σχήμα όπως είναι το ΕΙΕΑΔ και με προσωπικό που το διέπει η υψηλή κατάρτιση και τεχνογνωσία έχει βάλει πολύ υψηλά τον πήχυ για τη διαχείριση και την κατάρτιση πολιτικών σε θέματα ανεργίας και κατάρτισης ανθρωπίνου δυναμικού.
Το ΕΙΕΑΔ, ένα πραγματικό διαμάντι του δημόσιου τομέα, θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσει αυτή τη στιγμή η ηγεσία του Υπουργείου για την κατάρτιση των νέων πολιτικών του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου μέσω προτάσεων σχεδιασμού για το νέο ΕΣΠΑ και όχι να προτείνει τις απαρχαιωμένες και κακές πρακτικές του παρελθόντος.
Η αντίφαση ανάμεσα στην αιτιολογική έκθεση του Νόμου και της διάταξης του άρθρου 8 σε ποια υπηρεσία/φορέα μεταφέρονται οι αρμοδιότητες του ΕΙΕΑΔ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την προχειρότητα του σχεδιασμού για την κατάργηση του φορέα. Οι αρμοδιότητες μεταφέρονται στον ΟΑΕΔ, όταν ένα απόλυτο ευέλικτο σχήμα όπως είναι το ΕΙΕΑΔ και με προσωπικό που το διέπει η υψηλή κατάρτιση και τεχνογνωσία έχει βάλει πολύ υψηλά τον πήχυ για τη διαχείριση και την κατάρτιση πολιτικών σε θέματα ανεργίας και κατάρτισης ανθρωπίνου δυναμικού. Το ΕΙΕΑΔ, ένα πραγματικό διαμάντι του δημόσιου τομέα, θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσει αυτή τη στιγμή η ηγεσία του Υπουργείου για την κατάρτιση των νέων πολιτικών του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου μέσω προτάσεων σχεδιασμού για το νέο ΕΣΠΑ και όχι να προτείνει τις απαρχαιωμένες και κακές πρακτικές του παρελθόντος.