Η "περιστολή δημοσιονομικών πόρων" που, σύμφωνα με την αιτολογική έκθεση του νομοσχεδίου, θα επιφέρει η κατάργηση της θέσης του Γεν. Γραμματέα του ΕΚΔΔΑ, μόνο ως βερμπαλιστική διατύπωση μπορεί να εκληφθεί. Από τη στιγμή που οι αρμοδιότητες του Γεν. Γραμματέα θα αναληφθούν από τον Πρόεδρο, ο οποίος μέχρι τώρα δεν είναι αμειβόμενος μιας και δεν ασκεί εκτελεστικά καθήκοντα - αλλά μόνο προεδρεύει του ΔΣ, εξυπακούεται ότι με την ανάληψη των καθηκόντων του θα έχει, πλέον, τις αποδοχές του Γεν. Γραμματέα (αφού θα είναι πλήρους απασχόλησης στο ΕΚΔΔΑ). Συνεπώς, πρόκειται απλά για μεταφορά πόρων, των αποδοχών του Γεν. Γραμματέα, στις αποδοχές του Πρόεδρου και όχι για "περιστολή".
Πέραν αυτού, η αναφερόμενη στην αιτιολογική έκθεση "μείωση των οργάνων ή επιπέδων διοίκησης" που επιτυγχάνεται με την κατάργηση της θέσης του Γεν. Γραμματέα, αποτελεί άλλη μια ατυχή απόπειρα αιτιολόγησης της προτεινόμενης ρύθμισης. Από τη στιγμή που στο ισχύον καθεστώς ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΕΚΔΔΑ δεν έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες, συνεπώς δεν αποτελεί επίπεδο διοίκησης, ποια είναι η "μείωση των επιπέδων διοίκησης", όταν καταργείται ένα επίπεδο (ο Γεν. Γραμματέας), αλλά ταυτόχρονα συστήνεται ένα νέο (ο Πρόεδρος);
Εκτιμώ ότι με την προτεινόμενη ρύθμιση θα διαταραχθεί η ισορροπία της διοικητικής λειτουργίας του ΕΚΔΔΑ (που επιτυγχάνεται με το ισχύον καθεστώς - Διοικητικό Συμβούλιο, Πρόεδρος ΔΣ, Γενικός Γραμματέας) και θα υπονομευθεί το κύρος και η αποστολή του. Απαιτείται η απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου.
Η "περιστολή δημοσιονομικών πόρων" που, σύμφωνα με την αιτολογική έκθεση του νομοσχεδίου, θα επιφέρει η κατάργηση της θέσης του Γεν. Γραμματέα του ΕΚΔΔΑ, μόνο ως βερμπαλιστική διατύπωση μπορεί να εκληφθεί. Από τη στιγμή που οι αρμοδιότητες του Γεν. Γραμματέα θα αναληφθούν από τον Πρόεδρο, ο οποίος μέχρι τώρα δεν είναι αμειβόμενος μιας και δεν ασκεί εκτελεστικά καθήκοντα - αλλά μόνο προεδρεύει του ΔΣ, εξυπακούεται ότι με την ανάληψη των καθηκόντων του θα έχει, πλέον, τις αποδοχές του Γεν. Γραμματέα (αφού θα είναι πλήρους απασχόλησης στο ΕΚΔΔΑ). Συνεπώς, πρόκειται απλά για μεταφορά πόρων, των αποδοχών του Γεν. Γραμματέα, στις αποδοχές του Πρόεδρου και όχι για "περιστολή". Πέραν αυτού, η αναφερόμενη στην αιτιολογική έκθεση "μείωση των οργάνων ή επιπέδων διοίκησης" που επιτυγχάνεται με την κατάργηση της θέσης του Γεν. Γραμματέα, αποτελεί άλλη μια ατυχή απόπειρα αιτιολόγησης της προτεινόμενης ρύθμισης. Από τη στιγμή που στο ισχύον καθεστώς ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΕΚΔΔΑ δεν έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες, συνεπώς δεν αποτελεί επίπεδο διοίκησης, ποια είναι η "μείωση των επιπέδων διοίκησης", όταν καταργείται ένα επίπεδο (ο Γεν. Γραμματέας), αλλά ταυτόχρονα συστήνεται ένα νέο (ο Πρόεδρος); Εκτιμώ ότι με την προτεινόμενη ρύθμιση θα διαταραχθεί η ισορροπία της διοικητικής λειτουργίας του ΕΚΔΔΑ (που επιτυγχάνεται με το ισχύον καθεστώς - Διοικητικό Συμβούλιο, Πρόεδρος ΔΣ, Γενικός Γραμματέας) και θα υπονομευθεί το κύρος και η αποστολή του. Απαιτείται η απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου.