Δεν είναι κατανοητό γιατί θα πρέπει να καταργηθεί η θέση του γενικού γραμματέα του ΕΚΔΔΑ και μάλιστα να προτείνεται ένα σχήμα το οποίο υποβαθμίζει τον ρόλο και την ιστορία του κέντρου. Την ίδια στιγμή που έχουν δημιουργηθεί νέες γενικές και ειδικές γραμματείες αυτή η ρύθμιση τι ακριβώς προσφέρει; Το Εθνικό Κέντρο έχει προσφέρει πολλά στο δημόσιο μέσω της επιμόρφωσης και μέσω της εκπαίδευσης των στελεχών που φοιτούν στην Σχολή. Το σχήμα που προτείνεται επίσης είναι ελλιπές και αυτό υποβαθμίζει το ρόλο του Κέντρου. Υπάρχει ένας Πρόεδρος και μετά οι Διευθυντές των μονάδων, ενώ σε άλλα ΝΠΔΔ υπάρχει Πρόεδρος/Διοικητής και μετά ένας Εκτελεστικός -αντιπρόεδρος, Γενικός διευθυντής ή άλλος. Αυτό το άρθρο θα πρέπει να μην υπάρχει και ειδικά τώρα που δεν υπάρχει συζήτηση κατάργησης άλλων Γενικών ή Ειδικών Γραμματειών. Αντίθετα θα πρέπει να οριστεί Γενικός Γραμματέας και να συνεχιστεί το έργο.
Δεν είναι κατανοητό γιατί θα πρέπει να καταργηθεί η θέση του γενικού γραμματέα του ΕΚΔΔΑ και μάλιστα να προτείνεται ένα σχήμα το οποίο υποβαθμίζει τον ρόλο και την ιστορία του κέντρου. Την ίδια στιγμή που έχουν δημιουργηθεί νέες γενικές και ειδικές γραμματείες αυτή η ρύθμιση τι ακριβώς προσφέρει; Το Εθνικό Κέντρο έχει προσφέρει πολλά στο δημόσιο μέσω της επιμόρφωσης και μέσω της εκπαίδευσης των στελεχών που φοιτούν στην Σχολή. Το σχήμα που προτείνεται επίσης είναι ελλιπές και αυτό υποβαθμίζει το ρόλο του Κέντρου. Υπάρχει ένας Πρόεδρος και μετά οι Διευθυντές των μονάδων, ενώ σε άλλα ΝΠΔΔ υπάρχει Πρόεδρος/Διοικητής και μετά ένας Εκτελεστικός -αντιπρόεδρος, Γενικός διευθυντής ή άλλος. Αυτό το άρθρο θα πρέπει να μην υπάρχει και ειδικά τώρα που δεν υπάρχει συζήτηση κατάργησης άλλων Γενικών ή Ειδικών Γραμματειών. Αντίθετα θα πρέπει να οριστεί Γενικός Γραμματέας και να συνεχιστεί το έργο.