Με το άρθρο αυτό καταργείται η θέση του Γενικού Γραμματέα του ΕΚΔΔΑ, γεγονός που συνιστά υποβάθμιση και δεν προσφέρει εξοικονόμηση τη στιγμή που τα καθήκοντα αναλαμβάνει Πρόεδρος. Προξενεί επίσης εντύπωση γιατί να καταργείται τώρα μία Γενική Γραμματεία και μάλιστα ενός φορέα που έχει συνεισφέρει σε όλες τις μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο τομέα, την ώρα που έχουν δημιουργηθεί άλλες γενικές και ειδικές γραμματείες. Η επιλογή επίσης ορισμού μόνο Προέδρου που προτείνεται δεν είναι λειτουργική γιατί δεν προβλέπεται Διευθύνων σύμβουλος ή αντιπρόεδρος όπως σε άλλα ΝΠΔΔ.
Ο φορέας υποβαθμίζεται ενώ θα πρέπει να αναβαθμιστεί για να συνεχίσει να επιτελεί το ρόλο του απρόσκοπτα.
Το παράδειγμα άλλων χωρών της Ευρώπης θα πρέπει επίσης να προβληματίζει,ειδικά αυτό της Γαλλίας με την ΕΝΑ, της Ισπανίας, Ιταλίας και άλλων που οι Σχολές ή τα Ινστιτούτα δημόσιας διοίκησης ανήκουν στον Πρόεδρο της κυβέρνησης.
Φώφη Νταλ
Με το άρθρο αυτό καταργείται η θέση του Γενικού Γραμματέα του ΕΚΔΔΑ, γεγονός που συνιστά υποβάθμιση και δεν προσφέρει εξοικονόμηση τη στιγμή που τα καθήκοντα αναλαμβάνει Πρόεδρος. Προξενεί επίσης εντύπωση γιατί να καταργείται τώρα μία Γενική Γραμματεία και μάλιστα ενός φορέα που έχει συνεισφέρει σε όλες τις μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο τομέα, την ώρα που έχουν δημιουργηθεί άλλες γενικές και ειδικές γραμματείες. Η επιλογή επίσης ορισμού μόνο Προέδρου που προτείνεται δεν είναι λειτουργική γιατί δεν προβλέπεται Διευθύνων σύμβουλος ή αντιπρόεδρος όπως σε άλλα ΝΠΔΔ. Ο φορέας υποβαθμίζεται ενώ θα πρέπει να αναβαθμιστεί για να συνεχίσει να επιτελεί το ρόλο του απρόσκοπτα. Το παράδειγμα άλλων χωρών της Ευρώπης θα πρέπει επίσης να προβληματίζει,ειδικά αυτό της Γαλλίας με την ΕΝΑ, της Ισπανίας, Ιταλίας και άλλων που οι Σχολές ή τα Ινστιτούτα δημόσιας διοίκησης ανήκουν στον Πρόεδρο της κυβέρνησης. Φώφη Νταλ