Ορισμένες νομοτεχνικές παρατηρήσεις:
1) στην παράγραφο 7 γίνεται αναφορά στον Οργανισμό Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Εθνικής Άμυνας και στην παρ. 8 (ορθά) στον Οργανισμό Λειτουργίας του Ταμείου, ενώ στην παράγραφο 10 γίνεται για πρώτη φορά αναφορά και χωρίς περαιτέρω επεξήγηση στον Κανονισμό Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Εθνικής Άμυνας. Εάν πρόκειται για το ίδιο νομικό κείμενο, όπως μάλλον συμβαίνει, και προκειμένου να αποφευχθεί η σύγχυση, εκτιμώ ότι θα πρέπει να γίνεται αναφορά σε αυτό με ομοιόμορφο τρόπο, άλλως στην παρ.10 θα πρέπει να διευκρινιστεί η διαδικασία έκδοσής του και το βασικό περιεχόμενό του, όπως γίνεται με τον Οργανισμό.
2) Στην παράγραφο 7 αναφέρεται: «Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται το αργότερο εντός ενός έτους μετά από πρόταση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κατόπιν εισήγησης του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας». Δημιουργείται μία ασάφεια ως προς το σημείο έναρξης της προθεσμίας και συνακόλουθα ως προς το χρονικό περιθώριο για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος. Εντός έτους από την έναρξη ισχύος του νόμου ή εντός έτους π.χ. από την πρόταση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας; Λογικά το πρώτο, αλλά καλό θα ήταν κατά τη γνώμη μου να διευκρινιστεί, καθώς ακριβώς αυτό το Προεδρικό Διάταγμα υλοποιεί την ενοποίηση των Ταμείων.
3) Στις παράγραφους 1 και 10 γίνεται αναφορά στους ιδρυτικούς νόμους των συγχωνευόμενων Ταμείων. Το ΦΕΚ του ν. 4944/1931 (για το Ταμείο Εθνικού Στόλου –ΤΕΣ) αναγράφεται λανθασμένα ως το (Α’ 337), ενώ πρόκειται για το (Α’ 107). Επίσης ο νόμος 4944/1931 δεν είναι ο ιδρυτικός του ΤΕΣ, αλλά επιγράφεται: «Περί τροποποιήσεως διατάξεων αφορωσών το Ταμείο Εθνικού Στόλου» και, όπως προκύπτει από το άρθρο 1 του 4944/1931, απλώς τροποποιεί ορισμένες διατάξεις του ν. ΒΨ0Δ’/1900 (Α’ 288) που είναι ο ιδρυτικός του ΤΕΣ και διέπει τη λειτουργία του μαζί με τους τροποποιητικούς. Και εφόσον καταργούνται οι ιδρυτικοί νόμοι των Ταμείων quid περί των τροποποιητικών τους;
Ευχαριστώ.
Ορισμένες νομοτεχνικές παρατηρήσεις: 1) στην παράγραφο 7 γίνεται αναφορά στον Οργανισμό Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Εθνικής Άμυνας και στην παρ. 8 (ορθά) στον Οργανισμό Λειτουργίας του Ταμείου, ενώ στην παράγραφο 10 γίνεται για πρώτη φορά αναφορά και χωρίς περαιτέρω επεξήγηση στον Κανονισμό Λειτουργίας του Ενιαίου Ταμείου Εθνικής Άμυνας. Εάν πρόκειται για το ίδιο νομικό κείμενο, όπως μάλλον συμβαίνει, και προκειμένου να αποφευχθεί η σύγχυση, εκτιμώ ότι θα πρέπει να γίνεται αναφορά σε αυτό με ομοιόμορφο τρόπο, άλλως στην παρ.10 θα πρέπει να διευκρινιστεί η διαδικασία έκδοσής του και το βασικό περιεχόμενό του, όπως γίνεται με τον Οργανισμό. 2) Στην παράγραφο 7 αναφέρεται: «Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται το αργότερο εντός ενός έτους μετά από πρόταση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κατόπιν εισήγησης του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας». Δημιουργείται μία ασάφεια ως προς το σημείο έναρξης της προθεσμίας και συνακόλουθα ως προς το χρονικό περιθώριο για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος. Εντός έτους από την έναρξη ισχύος του νόμου ή εντός έτους π.χ. από την πρόταση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας; Λογικά το πρώτο, αλλά καλό θα ήταν κατά τη γνώμη μου να διευκρινιστεί, καθώς ακριβώς αυτό το Προεδρικό Διάταγμα υλοποιεί την ενοποίηση των Ταμείων. 3) Στις παράγραφους 1 και 10 γίνεται αναφορά στους ιδρυτικούς νόμους των συγχωνευόμενων Ταμείων. Το ΦΕΚ του ν. 4944/1931 (για το Ταμείο Εθνικού Στόλου –ΤΕΣ) αναγράφεται λανθασμένα ως το (Α’ 337), ενώ πρόκειται για το (Α’ 107). Επίσης ο νόμος 4944/1931 δεν είναι ο ιδρυτικός του ΤΕΣ, αλλά επιγράφεται: «Περί τροποποιήσεως διατάξεων αφορωσών το Ταμείο Εθνικού Στόλου» και, όπως προκύπτει από το άρθρο 1 του 4944/1931, απλώς τροποποιεί ορισμένες διατάξεις του ν. ΒΨ0Δ’/1900 (Α’ 288) που είναι ο ιδρυτικός του ΤΕΣ και διέπει τη λειτουργία του μαζί με τους τροποποιητικούς. Και εφόσον καταργούνται οι ιδρυτικοί νόμοι των Ταμείων quid περί των τροποποιητικών τους; Ευχαριστώ.