Η θέση του Γενικού Γραμματέα στο ΕΚΔΔΑ που με το παρόν άρθρο του νομοσχεδίου καταργείται, διασφαλίζει την επιχειρησιακή δυναμική του φορέα για όλη τη δημόσια διοίκηση και αυτοδιοίκηση. Επιπλέον, είναι άλλος ο ρόλος του Γενικού Γραμματέα και άλλος ο ρόλος του Προέδρου. Ο ρόλος του Προέδρου αφορά κυρίως την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του συλλογικού οργάνου διοίκησης. Πρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Γραμματέας δίνουν τη δυνατότητα εξορθολογισμένου καταμερισμού καθηκόντων σε ένα φορέα με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια. Η θέση του Προέδρου ως μονομελούς οργάνου διοίκησης και ταυτόχρονα ως Προέδρου Δ.Σ., χωρίς διακριτό αντιπρόεδρο, με εξειδικευμένα καθήκοντα, όπως σε όλα τα ν.π.δ.δ., αποδυναμώνει τη δομή της διοίκησης του ΕΚΔΔΑ που επιτελεί σημαντικό έργο προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης και πρέπει να επανεξεταστεί.
Η θέση του Γενικού Γραμματέα στο ΕΚΔΔΑ που με το παρόν άρθρο του νομοσχεδίου καταργείται, διασφαλίζει την επιχειρησιακή δυναμική του φορέα για όλη τη δημόσια διοίκηση και αυτοδιοίκηση. Επιπλέον, είναι άλλος ο ρόλος του Γενικού Γραμματέα και άλλος ο ρόλος του Προέδρου. Ο ρόλος του Προέδρου αφορά κυρίως την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του συλλογικού οργάνου διοίκησης. Πρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Γραμματέας δίνουν τη δυνατότητα εξορθολογισμένου καταμερισμού καθηκόντων σε ένα φορέα με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια. Η θέση του Προέδρου ως μονομελούς οργάνου διοίκησης και ταυτόχρονα ως Προέδρου Δ.Σ., χωρίς διακριτό αντιπρόεδρο, με εξειδικευμένα καθήκοντα, όπως σε όλα τα ν.π.δ.δ., αποδυναμώνει τη δομή της διοίκησης του ΕΚΔΔΑ που επιτελεί σημαντικό έργο προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης και πρέπει να επανεξεταστεί.