Καθε υπηρεσία έχει τα πάγια έξοδα κτίριο αμοιβές προσωπικού,αρα το ετήσιο κόστος γνωστό με αντιστοίχιση σε ενα κωδικό.
Οι ανθρωποώρες σε ετήσια βάση γνωστές, αρα ξέρουμε το κόστος
της ανθρωποώρας.
Κατα την περίοδο 2011 η υπηρεσία π.χ. με 10 υπαλλήλους ασχολήθηκε με την διεκπεραίωση 150 υποθέσεων όπου κατεγράφησαν συνολικά 12000 ώρες απασχόλησης, έναντι (10 υπάλληλοι.Χ 150 ώρες ανά μήνα Χ 11 μήνες) =
16500 ωρών πληρωτέων, δηλαδή αξιοποίηση το 75% του υφιστάμενου προσωπικού. Το παράδειγμα είναι απλουστευμένο αλλά ενδεικτικό.
Εχοντας στοιχεία παραγωγικότητας δημιουργούμε τράπεζα δεδομένων,
ωστε με αυτά, να λάβουμε αποφάσεις αξιοποίησης του προσωπικού.
Ετσι μετά απο πάροδο τριών ετών ο κωδικός θα αλλάξειτο ποσόν πού
χρειάζεται για την παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών αναλογικά,
ενδεχόμενα να αποδοθεί 25% βελτίωση.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,αυτά παρακολουθούνται και ελέγχονται απο την κεντρική διακυβέρνηση,ανεξάρτητα απο την αλλαγή των κυβερνήσεων.
Καθε υπηρεσία έχει τα πάγια έξοδα κτίριο αμοιβές προσωπικού,αρα το ετήσιο κόστος γνωστό με αντιστοίχιση σε ενα κωδικό. Οι ανθρωποώρες σε ετήσια βάση γνωστές, αρα ξέρουμε το κόστος της ανθρωποώρας. Κατα την περίοδο 2011 η υπηρεσία π.χ. με 10 υπαλλήλους ασχολήθηκε με την διεκπεραίωση 150 υποθέσεων όπου κατεγράφησαν συνολικά 12000 ώρες απασχόλησης, έναντι (10 υπάλληλοι.Χ 150 ώρες ανά μήνα Χ 11 μήνες) = 16500 ωρών πληρωτέων, δηλαδή αξιοποίηση το 75% του υφιστάμενου προσωπικού. Το παράδειγμα είναι απλουστευμένο αλλά ενδεικτικό. Εχοντας στοιχεία παραγωγικότητας δημιουργούμε τράπεζα δεδομένων, ωστε με αυτά, να λάβουμε αποφάσεις αξιοποίησης του προσωπικού. Ετσι μετά απο πάροδο τριών ετών ο κωδικός θα αλλάξειτο ποσόν πού χρειάζεται για την παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών αναλογικά, ενδεχόμενα να αποδοθεί 25% βελτίωση. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,αυτά παρακολουθούνται και ελέγχονται απο την κεντρική διακυβέρνηση,ανεξάρτητα απο την αλλαγή των κυβερνήσεων.