Μόλις προ ημερών ενημερώθηκα για τον ανοιχτό διάλογο και τα θέματα οπότε δεν είμαι κατάλληλα προετοιμασμένος, θα επισημάνω μόνο ένα δύο σημεία που μου έκαναν εντύπωση.
α) Οι κατηγορίες και υποκατηγορίες είναι πολύ πολύπλοκες, 31 σελίδες παράρτημα κατηγοριών; Πολλές κατηγορίες είναι duplicates 2, 3 και τέσσερις φορές με μια λέξη να αλλάζει στην κάθε παραλλαγή, αυτό όχι μόνο θα μπερδεύει τον πολίτη αλλά και το σύστημα, η αρχιτεκτονική του πρέπει να είναι πιο απλή στο ίδιο πνεύμα που κινείται και η Μεταρυθμιστική πρόοδος. Λιγότερες κατηγορίες, πιο συμπηκνωμένες ύποκατηγοριες.
β) Ειδική σημασία πρέπει να δοθεί στις κατώθι υποκατηγορίες διοτι ειναι τμηματα που προβλέπεται να έχουν μεγάλη ζήτηση.
1) online αιτήσεις ταμείου ανεργίας, το οποίο και απουσιάζει πλήρως.
2) online αιτήσεις επιστροφής φόρου
3) Τμήμα Εξυπηρέτησης Εργαζομένων και Εργοδότων, Δικαιώματα και Υποχρεώσεις, Άμεσες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης.
Ο Βρετανικός Ιστοχώρος αποτελεί πρότυπο κατα την άποψη μου.
http://www.direct.gov.uk/en/index.htm
Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας και ελπίζω να συμμετάσχω πιο ενέργα στις νυν και μέλλουσες ανοιχτές διαβουλεύσεις.
Με εκτίμηση,
Κοντάκος Γεώργιος
Μόλις προ ημερών ενημερώθηκα για τον ανοιχτό διάλογο και τα θέματα οπότε δεν είμαι κατάλληλα προετοιμασμένος, θα επισημάνω μόνο ένα δύο σημεία που μου έκαναν εντύπωση. α) Οι κατηγορίες και υποκατηγορίες είναι πολύ πολύπλοκες, 31 σελίδες παράρτημα κατηγοριών; Πολλές κατηγορίες είναι duplicates 2, 3 και τέσσερις φορές με μια λέξη να αλλάζει στην κάθε παραλλαγή, αυτό όχι μόνο θα μπερδεύει τον πολίτη αλλά και το σύστημα, η αρχιτεκτονική του πρέπει να είναι πιο απλή στο ίδιο πνεύμα που κινείται και η Μεταρυθμιστική πρόοδος. Λιγότερες κατηγορίες, πιο συμπηκνωμένες ύποκατηγοριες. β) Ειδική σημασία πρέπει να δοθεί στις κατώθι υποκατηγορίες διοτι ειναι τμηματα που προβλέπεται να έχουν μεγάλη ζήτηση. 1) online αιτήσεις ταμείου ανεργίας, το οποίο και απουσιάζει πλήρως. 2) online αιτήσεις επιστροφής φόρου 3) Τμήμα Εξυπηρέτησης Εργαζομένων και Εργοδότων, Δικαιώματα και Υποχρεώσεις, Άμεσες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης. Ο Βρετανικός Ιστοχώρος αποτελεί πρότυπο κατα την άποψη μου. http://www.direct.gov.uk/en/index.htm Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας και ελπίζω να συμμετάσχω πιο ενέργα στις νυν και μέλλουσες ανοιχτές διαβουλεύσεις. Με εκτίμηση, Κοντάκος Γεώργιος