Η διαβούλευση αυτή έχει γίνει ιστότοπος νομιμοποίησης των κάθε φορά προτεινόμενων διατάξεων. Κάθε φορά που σχολιάζω σκέφτομαι ότι αυτός που θα τα διαβάσει, αν τα διαβάσει, έχει ήδη αποφανθεί ότι κάθε διαφορετική άποψη είναι κατά σύμβαση και κατά ανάγκη εσφαλμένη. Αμφιβάλλω επίσης αν αυτός που υπογράφει το σχέδιο νόμου έχει γνώση της ρύθμισης.
Επιχείρημα: μείωση διοικητικών βαρών, μεγάλο διοικητικό βάρος η δημοσίευση, κατάργηση, ''διότι η ανάγκη δημοσιότητας για τις συγκεκριμένες πράξεις των εταιρειών καλύπτεται πλέον μέσω του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ)''.
Από το 1920 ως σήμερα η δημοσίευση στο ΦΕΚ των στοιχείων των εταιρειών αποτελεί σημείο αναφοράς στη λειτουργία της αγοράς, του ανταγωνισμού, των τραπεζών και της δικαστικής εξουσίας εξυπηρετώντας θεμελιώδεις συνταγματικές επιταγές. Η διαφάνεια δεν πρέπει να ταυτίζεται με τη δημοσίευση, άλλο πράγμα είναι η μία και άλλο η άλλη. Το επιχείρημα ότι η ανάγκη δημοσιότητας για τις συγκεκριμένες πράξεις των εταιρειών καλύπτεται πλέον μέσω του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) είναι πέρα για πέρα εσφαλμένο. Το ΓΕΜΗ και τα επιμελητήρια δεν διαθέτουν ούτε την τεχνογνωσία, ούτε το προσωπικό για να εξυπηρετήσουν τον όγκο των δημοσιεύσεων. Σήμερα το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών έχει καθυστέρηση στις δημοσιεύσεις 9 μηνών. Το ΓΕΜΗ δεν εξασφαλίζει τη δημοσιότητα ούτε τη διαφάνεια καθώς ο δικτυακός τόπος του, δε διαθέτει καμμία τεχνική ή άλλη διασφάλιση περιεχομένου. Αν αναρτάς στο διαδίκτυο σαρωμένο περιεχόμενο δεν προκύπτει από πουθενά ότι εξυπηρετείς τη δημοσιότητα και τη διαφάνεια. Στην Ελλάδα ανακαλύψαμε τη μή δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως όταν άλλες χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Ρωσία, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, το σύνολο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης διατηρούν με προσοχή αντίστοιχους θεσμούς (εφημερίδες της κυβερνήσεως) και αξιοποιούν επιστημονικά το αρχείο τους για την ανάπτυξη της χώρας. Εδώ πιστεύουμε, ότι ο διαχειριστής του ΓΕΜΗ και τα επιμελητήρια θα αναρτούν στο διαδίκτυο σαρωμένα έγγραφα χωρίς προβλήματα (κάποτε... τώρα με καθυστέρηση 9 μηνών), με καμμία διασφάλιση περιεχομένου, χωρίς έλεγχο από κανένα και θα εξυπηρετούν τη δημοσιότητα. Η αγορά θα αυτορρυθμιστεί!!! Αγαπητέ νομοθέτη με την κατάργηση αυτή, την ευθύνη τη διατηρεί ο Υπουργός που προτείνει, παρεμβαίνετε στην αγορά και στον ανταγωνισμό σε μεγέθη που αγνοήτε, αν ένας server εξυπηρετούσε τις θεμελιώδεις συνταγματικές επιταγές της διαφάνειας και της δημοσιότητας θα το είχαν ανακαλύψει οι άλλες χώρες πριν από εμάς.
Τέλος, επειδή γνωρίζω ότι όλα τα παραπάνω ως αντίθετα στη ρύθμιση δε θα τα λάβετε υπόψη σας, παρακαλώ δείτε την παράγραφο 4 διότι το μόνο που μένει για δημοσίευση στο νέο τεύχος της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως είναι οι προσκλήσεις για αναγγελία δικαιώματος λόγω απώλειας και κάποιοι ισολογισμοί φιλανθρωπικών σωματείων, ως ύλη ίσως να ξεπερνούν τις 70 σελίδες ανά έτος.
Για την οικονομία του επιχειρήματος αυτήν την ύλη είναι δυνατό να την μεταφέρεται σε Β΄ τεύχος και να καταργήσετε πλήρως ένα τεύχος το οποίο από το 1920 ως σήμερα εξυπηρετεί την αγορά, τον ανταγωνισμό, θεμελιώδεις λειτουργίες των τραπεζών και τις ανάγκες της δικαστικής εξουσίας στα πλαίσια θεμελιωδών συνταγματικών επιταγών.
Η διαβούλευση αυτή έχει γίνει ιστότοπος νομιμοποίησης των κάθε φορά προτεινόμενων διατάξεων. Κάθε φορά που σχολιάζω σκέφτομαι ότι αυτός που θα τα διαβάσει, αν τα διαβάσει, έχει ήδη αποφανθεί ότι κάθε διαφορετική άποψη είναι κατά σύμβαση και κατά ανάγκη εσφαλμένη. Αμφιβάλλω επίσης αν αυτός που υπογράφει το σχέδιο νόμου έχει γνώση της ρύθμισης. Επιχείρημα: μείωση διοικητικών βαρών, μεγάλο διοικητικό βάρος η δημοσίευση, κατάργηση, ''διότι η ανάγκη δημοσιότητας για τις συγκεκριμένες πράξεις των εταιρειών καλύπτεται πλέον μέσω του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ)''. Από το 1920 ως σήμερα η δημοσίευση στο ΦΕΚ των στοιχείων των εταιρειών αποτελεί σημείο αναφοράς στη λειτουργία της αγοράς, του ανταγωνισμού, των τραπεζών και της δικαστικής εξουσίας εξυπηρετώντας θεμελιώδεις συνταγματικές επιταγές. Η διαφάνεια δεν πρέπει να ταυτίζεται με τη δημοσίευση, άλλο πράγμα είναι η μία και άλλο η άλλη. Το επιχείρημα ότι η ανάγκη δημοσιότητας για τις συγκεκριμένες πράξεις των εταιρειών καλύπτεται πλέον μέσω του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) είναι πέρα για πέρα εσφαλμένο. Το ΓΕΜΗ και τα επιμελητήρια δεν διαθέτουν ούτε την τεχνογνωσία, ούτε το προσωπικό για να εξυπηρετήσουν τον όγκο των δημοσιεύσεων. Σήμερα το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών έχει καθυστέρηση στις δημοσιεύσεις 9 μηνών. Το ΓΕΜΗ δεν εξασφαλίζει τη δημοσιότητα ούτε τη διαφάνεια καθώς ο δικτυακός τόπος του, δε διαθέτει καμμία τεχνική ή άλλη διασφάλιση περιεχομένου. Αν αναρτάς στο διαδίκτυο σαρωμένο περιεχόμενο δεν προκύπτει από πουθενά ότι εξυπηρετείς τη δημοσιότητα και τη διαφάνεια. Στην Ελλάδα ανακαλύψαμε τη μή δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως όταν άλλες χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Ρωσία, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, το σύνολο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης διατηρούν με προσοχή αντίστοιχους θεσμούς (εφημερίδες της κυβερνήσεως) και αξιοποιούν επιστημονικά το αρχείο τους για την ανάπτυξη της χώρας. Εδώ πιστεύουμε, ότι ο διαχειριστής του ΓΕΜΗ και τα επιμελητήρια θα αναρτούν στο διαδίκτυο σαρωμένα έγγραφα χωρίς προβλήματα (κάποτε... τώρα με καθυστέρηση 9 μηνών), με καμμία διασφάλιση περιεχομένου, χωρίς έλεγχο από κανένα και θα εξυπηρετούν τη δημοσιότητα. Η αγορά θα αυτορρυθμιστεί!!! Αγαπητέ νομοθέτη με την κατάργηση αυτή, την ευθύνη τη διατηρεί ο Υπουργός που προτείνει, παρεμβαίνετε στην αγορά και στον ανταγωνισμό σε μεγέθη που αγνοήτε, αν ένας server εξυπηρετούσε τις θεμελιώδεις συνταγματικές επιταγές της διαφάνειας και της δημοσιότητας θα το είχαν ανακαλύψει οι άλλες χώρες πριν από εμάς. Τέλος, επειδή γνωρίζω ότι όλα τα παραπάνω ως αντίθετα στη ρύθμιση δε θα τα λάβετε υπόψη σας, παρακαλώ δείτε την παράγραφο 4 διότι το μόνο που μένει για δημοσίευση στο νέο τεύχος της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως είναι οι προσκλήσεις για αναγγελία δικαιώματος λόγω απώλειας και κάποιοι ισολογισμοί φιλανθρωπικών σωματείων, ως ύλη ίσως να ξεπερνούν τις 70 σελίδες ανά έτος. Για την οικονομία του επιχειρήματος αυτήν την ύλη είναι δυνατό να την μεταφέρεται σε Β΄ τεύχος και να καταργήσετε πλήρως ένα τεύχος το οποίο από το 1920 ως σήμερα εξυπηρετεί την αγορά, τον ανταγωνισμό, θεμελιώδεις λειτουργίες των τραπεζών και τις ανάγκες της δικαστικής εξουσίας στα πλαίσια θεμελιωδών συνταγματικών επιταγών.