Αρχική Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες ΔιατάξειςΆρθρο 06: Κατάργηση της Ανώνυμης Εταιρίας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων και μεταφορά των αρμοδιοτήτων τηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΛΕΝΑ | 19 Ιανουαρίου 2014, 22:51
1.Γιατί κ. Υπουργέ αφού διατείνεστε ότι το ΤΑΜΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ δεν επιτελεί πλέον έργο, παραχωρείτε τις ίδιες αρμοδιότητες σε άλλους φορείς του Δημοσίου και στην Εγνατία Α.Ε? Θεωρείτε λοιπόν, τους εργαζόμενους της ΤΕΟ Α.Ε. ανίκανους και ανάξιους να συνεχίσουν αυτά τα οποία επί τόσα χρόνια αποτελούν καθημερινό αντικείμενο της δουλειάς τους και τα παραδίδεται σε υπαλλήλους που δεν κατέχουν καμία εμπειρία και κατάρτιση!!!!!!!! 2.Γιατί αφού ο Ελληνικός Λαός πλήρωσε εκατομμύρια Ευρώ για την αγορά λογισμικού και εξοπλισμού για τη δημιουργία του Κέντρου Ελέγχου Παρακολούθησης Διοδίων (SCADA)δεν λειτούργησε ΠΟΤΕ? Μήπως δεν εξυπηρετούσε "σωστά" τα συμφέροντά σας και στεκόταν εμπόδιο στις συμφωνίες σας με τους μεγαλοεργολάβους φίλους σας?Μήπως θέλατε να έχετε εσείς τον άμεσο έλεγχο ώστε να μπορείτε να αποκρύπτετε στοιχεία που είναι ζημιογόνα για το Ελληνικό Δημόσιο? 3.Πείτε μας κ. Υπουργέ πως είναι δυνατόν ο Σταθμός Διοδίων Μαλγάρων, ο οποίος ανήκει ακόμα στο Ελληνικό Δημόσιο, να είναι ο δεύτερος πιο κερδοφόρος Σταθμός ανάμεσα στους υπολοίπους ιδιωτικούς και μάλιστα με το χαμηλότερο αντίτιμο? Την ίδια στιγμή που οι ιδιωτικοί σταθμοί με το τριπλάσιο αντίτιμο παίρνουν κρατικές επιχορηγήσεις για την υποτιθέμενη επιβίωσή τους και έχοντας παρουσιάσει μηδενικό έργο!!!!!! 4.Γιατί απαξιώσατε με το χειρότερο τρόπο τον πομποδέκτη της TEO-PASS,ένα κρατικό προϊόν με το οποίο το Ελληνικό Δημόσιο εξίσωσε την Ελλάδα με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες στον τρόπο λειτουργίας των ηλεκτρονικών διοδίων, δίνοντας τη δυνατότητα και στους ιδιώτες να παρέχουν το αντίστοιχο δικό τους? Και αφού το επιτρέψατε αυτό, γιατί δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η διαδικασία της διαλειτουργικότητας και ενώ μάλιστα βρισκόταν στο τελικό στάδιο της υλοποίησής της? Γιατί θα πρέπει οι Έλληνες πολίτες να έχουν τουλάχιστον τρείς πομποδέκτες ώστε να μπορούν να μετακινηθούν στο Ελληνικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο? Την τελευταία τριετία τα έσοδα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας ανήλθαν στα 165.000.000 ευρώ,ενώ για την συντήρηση του Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου διέθεσε περίπου 700.000.000 ευρώ τα τελευταία δέκα χρόνια.Ουσιαστικά λοιπόν τα έσοδα της ΤΕΟ Α.Ε. ενίσχυαν μέχρι σήμερα τον κρατικό προϋπολογισμό και ήταν ανταποδοτικά στον πολίτη. ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!!!!!!ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ?