Το Κέντρο Διακυβέρνησης είναι απαραίτητο.
Πρέπει να αποτελείται από μια ενιαία δομή γιατί η πολυφωνία είναι καλή αλλά πρέπει να μάθουμε να τη χειριζόμαστε σωστά (αφού προς το παρόν αποτελεί βοή).
Προφανώς πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επεμβαίνει στα σχέδια δράσης που καταθέτουν τα Υπουργεία και να τα συντονίζει ώστε να έχουν συνοχή και αλληλεπίδραση. Η νομιμοποίησή του κρίνεται σκόπιμο να προέρχεται από τεχνοκρατική σκοπιά για αντικειμενικότητα και αποδοχή των προτάσεων από τον κύριο "πελάτη" της Δημόσιας Διοίκησης: τον πολίτη.
Το Κέντρο Διακυβέρνησης πρέπει να είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφού μετασχηματιστεί σε Υπουργείο Συντονισμού.
Προτείνεται να στελεχώνεται από στελέχη του δημοσίου με εμπειρία και ειδικούς επιστήμονες, αφού οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής δεν έχουν γνώση και εμπειρία της αγοράς και προέρχονται από διαφορετικά και συχνά αταίριαστα επιστημονικά υπόβαθρα ενώ οι μετακλητοί έχουν εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία αλλά συχνά προωθούν ζητήματα που έχουν περισσότερο πολιτική χροιά.
Η συνεργασία με συναρμόδιες ομάδες πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένη (και να φτιαχτούν εκ των προτέρων οι δομές και οι δίαυλοι επικοινωνίας για την επιτυχία της συνεργασίας) ενώ η αναφορά των ομάδων προτείνεται να γίνεται, μετά από συνεργασία με την οικεία Υπηρεσία απευθείας στον Υπεύθυνο του Κέντρου Διακυβέρνησης.
Ο έλεγχος εφαρμογής του σχεδίου δράσης θα μπορούσε αρχικά να θεσμοθετηθεί και μετά να συνδεθεί με σύστημα περιοδικής αξιολόγησης η οποία θα συνδέεται άμεσα με την αξιολόγηση/στοχοθεσία των εργαζομένων αλλά και τον προϋπολογισμό και τη μισθοδοσία του Υπουργείου.
Το Κέντρο Διακυβέρνησης είναι απαραίτητο. Πρέπει να αποτελείται από μια ενιαία δομή γιατί η πολυφωνία είναι καλή αλλά πρέπει να μάθουμε να τη χειριζόμαστε σωστά (αφού προς το παρόν αποτελεί βοή). Προφανώς πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επεμβαίνει στα σχέδια δράσης που καταθέτουν τα Υπουργεία και να τα συντονίζει ώστε να έχουν συνοχή και αλληλεπίδραση. Η νομιμοποίησή του κρίνεται σκόπιμο να προέρχεται από τεχνοκρατική σκοπιά για αντικειμενικότητα και αποδοχή των προτάσεων από τον κύριο "πελάτη" της Δημόσιας Διοίκησης: τον πολίτη. Το Κέντρο Διακυβέρνησης πρέπει να είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφού μετασχηματιστεί σε Υπουργείο Συντονισμού. Προτείνεται να στελεχώνεται από στελέχη του δημοσίου με εμπειρία και ειδικούς επιστήμονες, αφού οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής δεν έχουν γνώση και εμπειρία της αγοράς και προέρχονται από διαφορετικά και συχνά αταίριαστα επιστημονικά υπόβαθρα ενώ οι μετακλητοί έχουν εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία αλλά συχνά προωθούν ζητήματα που έχουν περισσότερο πολιτική χροιά. Η συνεργασία με συναρμόδιες ομάδες πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένη (και να φτιαχτούν εκ των προτέρων οι δομές και οι δίαυλοι επικοινωνίας για την επιτυχία της συνεργασίας) ενώ η αναφορά των ομάδων προτείνεται να γίνεται, μετά από συνεργασία με την οικεία Υπηρεσία απευθείας στον Υπεύθυνο του Κέντρου Διακυβέρνησης. Ο έλεγχος εφαρμογής του σχεδίου δράσης θα μπορούσε αρχικά να θεσμοθετηθεί και μετά να συνδεθεί με σύστημα περιοδικής αξιολόγησης η οποία θα συνδέεται άμεσα με την αξιολόγηση/στοχοθεσία των εργαζομένων αλλά και τον προϋπολογισμό και τη μισθοδοσία του Υπουργείου.