Προτάσεις μείωσης γραφειοκρατίας με χρήση ΤΠΕ
1) Άμεση θέση σε λειτουργία και επέκταση πληροφοριών ΓΕΜΗ, με αποτέλεσμα κάθε συναλλαγή επιτηδευματιών / επιχειρήσεων με Δημόσιο στη βάση της σύναψης συμβάσεων ή συμμετοχή σε διαγωνισμούς να μην απαιτεί κατάθεση δικαιολογητικών (μη πτωχεύσεως, φορολογική - ασφαλιστική κτλ), αλλά από την αυτόματη ενημέρωση της Υπηρεσίας μέσω πρόσβασης στο ΓΕΜΗ.
2) Καθιέρωση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου στις υπηρεσίες και κατάργηση 2ου εσωτερικού πρωτοκόλλου που χρησιμοποιείται μεταξύ των υπηρεσιών του ίδιου φορέα.
3) Υποχρεωτική ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών του ιδίου φορέα για όλα τα θέματα που δεν απαιτούν διακίνηση εγγράφων. Σε περίπτωση κοινοποίησης εγγράφων προς συλλογικά όργανα (π.χ. επιτροπές), τα έγγραφα να κοινοποιούνται μόνο προς τον Πρόεδρο, με υποχρέωση να ενημερώσει τα μέλη.
4) Κατάργηση επισυναπτομένων εγγράφων προς τις κοινοποιήσεις (τα επισυναπτόμενα να υπάρχουν μόνο προς τον αποδέκτη του εγγράφου).
5) Σταδιακή υλοποίηση ηλεκτρονικού αρχείου (με ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιακών εγγράφων) και καταστροφή φυσικού αρχείου, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Στόχος η σταδιακή μετάβαση μόνο στα ηλεκτρονικά έγγραφα (άμεσα όλες οι εγκύκλιοι να αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο υποχρεωτικά).
Προτάσεις μείωσης γραφειοκρατίας με χρήση ΤΠΕ 1) Άμεση θέση σε λειτουργία και επέκταση πληροφοριών ΓΕΜΗ, με αποτέλεσμα κάθε συναλλαγή επιτηδευματιών / επιχειρήσεων με Δημόσιο στη βάση της σύναψης συμβάσεων ή συμμετοχή σε διαγωνισμούς να μην απαιτεί κατάθεση δικαιολογητικών (μη πτωχεύσεως, φορολογική - ασφαλιστική κτλ), αλλά από την αυτόματη ενημέρωση της Υπηρεσίας μέσω πρόσβασης στο ΓΕΜΗ. 2) Καθιέρωση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου στις υπηρεσίες και κατάργηση 2ου εσωτερικού πρωτοκόλλου που χρησιμοποιείται μεταξύ των υπηρεσιών του ίδιου φορέα. 3) Υποχρεωτική ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών του ιδίου φορέα για όλα τα θέματα που δεν απαιτούν διακίνηση εγγράφων. Σε περίπτωση κοινοποίησης εγγράφων προς συλλογικά όργανα (π.χ. επιτροπές), τα έγγραφα να κοινοποιούνται μόνο προς τον Πρόεδρο, με υποχρέωση να ενημερώσει τα μέλη. 4) Κατάργηση επισυναπτομένων εγγράφων προς τις κοινοποιήσεις (τα επισυναπτόμενα να υπάρχουν μόνο προς τον αποδέκτη του εγγράφου). 5) Σταδιακή υλοποίηση ηλεκτρονικού αρχείου (με ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιακών εγγράφων) και καταστροφή φυσικού αρχείου, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Στόχος η σταδιακή μετάβαση μόνο στα ηλεκτρονικά έγγραφα (άμεσα όλες οι εγκύκλιοι να αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο υποχρεωτικά).