Το Ελληνικό Κράτος έχει ιδρυθεί και συνεχίζει να λειτουργεί με βάση την αναλογική και όχι την ψηφιακή νοοτροπία. Η αναλογική τακτική επιτρέπει την κατά περίπτωση ερμηνεία νόμων, την καταστρατήγηση θεσμών, την αυθαιρεσία υπηρεσιών κτλ. Η ψηφιακή τακτική δεν επιτρέπει στον προσωπικό παράγοντα να υπεισέλθει στην λειτουργία του Κράτους. Η Ελλάδα δυστυχώς είναι το κατ' εξοχήν αναλογικό Κράτος εν αντιθέσει με την Γερμανία (π.χ.) που είναι το κατ' εξοχήν ψηφιακό Κράτος.
Η λύση στα προβλήματα του Ελληνικού Κράτους θα ήταν κατ' αρχήν η εφαρμογή της ουσίας της Πολιτικής που συνίσταται στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ παρουσία του Κράτους στην λειτουργία της κοινωνίας και στην ζωή των πολιτών. Το παρόν Νομοσχέδιο θα βοηθήσει μόνο αν πράγματι "περάσει" κατά το δυνατόν και συγκριτικά με την παγκόσμια τάση, την αρχή του ψηφιακού Κράτους σε όσο περισσότερες ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ του. Οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ του, φυσικά, είναι άλλο θέμα.
Είναι αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι (σαν όχλος) που θέλουν να οργανωθούν σε κοινωνίες, πρέπει να εφαρμόσουν κάποιο βαθμό οργάνωσης. Απλής ή σύνθετης. Η πολυπλοκότητα της κοινωνίας μας δεν επιτρέπει πλέον την έλλειψη σύνθετης οργάνωσης και μάλιστα όσο περισσότερο ψηφιακής τόσο το καλύτερο για όλους.
Το Ελληνικό Κράτος έχει ιδρυθεί και συνεχίζει να λειτουργεί με βάση την αναλογική και όχι την ψηφιακή νοοτροπία. Η αναλογική τακτική επιτρέπει την κατά περίπτωση ερμηνεία νόμων, την καταστρατήγηση θεσμών, την αυθαιρεσία υπηρεσιών κτλ. Η ψηφιακή τακτική δεν επιτρέπει στον προσωπικό παράγοντα να υπεισέλθει στην λειτουργία του Κράτους. Η Ελλάδα δυστυχώς είναι το κατ' εξοχήν αναλογικό Κράτος εν αντιθέσει με την Γερμανία (π.χ.) που είναι το κατ' εξοχήν ψηφιακό Κράτος. Η λύση στα προβλήματα του Ελληνικού Κράτους θα ήταν κατ' αρχήν η εφαρμογή της ουσίας της Πολιτικής που συνίσταται στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ παρουσία του Κράτους στην λειτουργία της κοινωνίας και στην ζωή των πολιτών. Το παρόν Νομοσχέδιο θα βοηθήσει μόνο αν πράγματι "περάσει" κατά το δυνατόν και συγκριτικά με την παγκόσμια τάση, την αρχή του ψηφιακού Κράτους σε όσο περισσότερες ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ του. Οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ του, φυσικά, είναι άλλο θέμα. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι (σαν όχλος) που θέλουν να οργανωθούν σε κοινωνίες, πρέπει να εφαρμόσουν κάποιο βαθμό οργάνωσης. Απλής ή σύνθετης. Η πολυπλοκότητα της κοινωνίας μας δεν επιτρέπει πλέον την έλλειψη σύνθετης οργάνωσης και μάλιστα όσο περισσότερο ψηφιακής τόσο το καλύτερο για όλους.