1.Σε ότι αφορά τη βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών οι δράσεις οι οποίες θεωρώ οτι θα συμβάλλουν καθοριστικά είναι οι εξής:
α.Καταγραφή διαδικασιών.
β.Eπανασχεδιασμός διαδικασιών (business process re-engineering).
γ.Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων.
δ.Ανάπτυξη σύγχρονων πληροφοριακών εφαρμογών (πχ SOA/Mashup/Saas/Cloud applications). ε.Επαγγελματική εκπαίδευση προσωπικού.
2. Σε ό,τι αφορα την αντίληψη μου στη μείωση της γραφειοκρατίας στην καθημερινή συναλλαγή με το δημόσιο τομέα, την ορίζω προσωπικά ώς την μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης μίας διαδικασίας (procedure and process time performance).
3. Τα στοιχεία τα οποία συνθέτουν κατα τη γνώμη μου μια απλουστευμένη και αποδοτική δημόσια υπηρεσία είναι:
α.η απουσία πολύπλοκων διαδικασιών και ιδιαίτερα αυτών που περιλαβάνουν διεργασίες σε πολλές υπηρεσίες
β.ο μικρός χρόνος διεκπεραίωσης μιας διαδικασίας
γ.η ελάχιστη κατα το δυνατόν επαφή με υπαλλήλους.
δ.το ελάχιστο οικονομικό κόστος διεκπεραίωσης τόσο για το κράτος όσο και για τον πολίτη.
4. Σε ο,τι αφορά την εναλλακτική παροχή δημοσίων υπηρεσιών και θεωρώντας τις λύσεις outsourcing, θεωρώ οτι θα ήταν αποδοτικότερες σε πρώτο βαθμό σε υπηρεσίες προς το ίδιο το δημόσιο όπως για παράδειγμα είναι οι υποστηρικτικές υπηρεσίες (π.χ. καθαριότητα, συντήρηση, μεταφορές)
1.Σε ότι αφορά τη βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών οι δράσεις οι οποίες θεωρώ οτι θα συμβάλλουν καθοριστικά είναι οι εξής: α.Καταγραφή διαδικασιών. β.Eπανασχεδιασμός διαδικασιών (business process re-engineering). γ.Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων. δ.Ανάπτυξη σύγχρονων πληροφοριακών εφαρμογών (πχ SOA/Mashup/Saas/Cloud applications). ε.Επαγγελματική εκπαίδευση προσωπικού. 2. Σε ό,τι αφορα την αντίληψη μου στη μείωση της γραφειοκρατίας στην καθημερινή συναλλαγή με το δημόσιο τομέα, την ορίζω προσωπικά ώς την μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης μίας διαδικασίας (procedure and process time performance). 3. Τα στοιχεία τα οποία συνθέτουν κατα τη γνώμη μου μια απλουστευμένη και αποδοτική δημόσια υπηρεσία είναι: α.η απουσία πολύπλοκων διαδικασιών και ιδιαίτερα αυτών που περιλαβάνουν διεργασίες σε πολλές υπηρεσίες β.ο μικρός χρόνος διεκπεραίωσης μιας διαδικασίας γ.η ελάχιστη κατα το δυνατόν επαφή με υπαλλήλους. δ.το ελάχιστο οικονομικό κόστος διεκπεραίωσης τόσο για το κράτος όσο και για τον πολίτη. 4. Σε ο,τι αφορά την εναλλακτική παροχή δημοσίων υπηρεσιών και θεωρώντας τις λύσεις outsourcing, θεωρώ οτι θα ήταν αποδοτικότερες σε πρώτο βαθμό σε υπηρεσίες προς το ίδιο το δημόσιο όπως για παράδειγμα είναι οι υποστηρικτικές υπηρεσίες (π.χ. καθαριότητα, συντήρηση, μεταφορές)