Αρχική Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες ΔιατάξειςΆρθρο 08: Κατάργηση του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.)Σχόλιο του χρήστη Α. Στυλιανού | 21 Ιανουαρίου 2014, 00:51
1.Με το άρθρο 8 του νομοσχεδίου που ετέθη προς δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καταργείται το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.). Με το δε άρθρο 18 παρ. 1 περιπτ. α) ορίζεται ότι οι συμβάσεις εργασίας των υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου λύονται αυτοδικαίως συγχρόνως με την κατάργηση του νομικού προσώπου, χωρίς προς τούτο να απαιτείται διατύπωση, δήλωση, καταγγελία, ανακοίνωση ή άλλο, δικαιουμένων των υπαλλήλων αυτών τη νόμιμη κατά περίπτωση, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, αποζημίωση για την περίπτωση της καταγγελίας της σύμβασης, ενώ με την περίπτωση η) ορίζεται ότι «Η σύμβαση ή/και σχέση έμμισθης εντολής των δικηγόρων που έχουν προσληφθεί και υπηρετούν στα νομικά πρόσωπα που καταργούνται λύεται αυτοδικαίως». 2. Η επιχειρούμενη κατάργηση είναι καταχρηστική και αντιβαίνει στην αρχή της ισότητας στα δημόσια βάρη, εφόσον δεν έχει προηγηθεί οποιαδήποτε αντικειμενική αξιολόγηση τόσο του φορέα καθαυτού, όσο και ενός εκάστου του πάσης φύσεως προσωπικού του. Και τούτο, διότι η αιτιολογική έκθεση αναφέρεται σε «φορείς που εδώ και καιρό έχουν εκπληρώσει την αποστολή τους». Η αξιολογική αυτή κρίση είναι προφανές ότι δεν αφορά στο Ε.Ι.Ε.Α.Δ., καθόσον η κατάργησή του επιχειρείται ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί καμία από τις Προσκλήσεις «Σύνταξη κλαδικών σχεδίων διαρθρωτικής προσαρμογής μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, που απασχολούν 1 − 49 άτομα, εντός της οικονομικής κρίσης» (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Α΄), «Διαρθρωτική προσαρμογή εργαζομένων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που απασχολούν 1−49 άτομα, εντός της οικονομικής κρίσης (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Β΄)» και «Διαρθρωτική προσαρμογή εργαζομένων μικρών επιχειρήσεων, που απασχολούν 20−49 άτομα, εντός της οικονομικής κρίσης (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Γ΄)» που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Πράξης «ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ», η οποία συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ», Θεματικός Άξονας 2, Άξονες Προτεραιότητας 4, 5 και 6: «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ». Τα εν λόγω έργα έχουν εκχωρηθεί στο Ε.Ι.Ε.Α.Δ. και η επιλέξιμη περίοδος εκτείνεται έως τις 31.12.2015 ως ορίζεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Κοινή Απόφαση Α.Π. 3.35560/οικ.6.8852/18.12.2013 (ΦΕΚ 3361/Β/30-12-2013) των Υπουργών Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας με θέμα: Εκχώρηση αρμοδιοτήτων διαχείρισης για πράξεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» στο Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) [Σχετικό Νο -1-]. Η κατάργησή του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. αντιβαίνει στην από 14.2.2013 απόφαση του Κεντρικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης που ειδικά για τους φορείς και τις δομές του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας δεδομένου ότι είχε αποφασισθεί «να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συνέχιση και ολοκλήρωση των ενταγμένων έργων, ώστε να μην υπάρξει απώλεια κοινοτικών πόρων (Βλ. Σχετικό Νο -2-, σελίδα 9). 3. Η επιχειρούμενη κατάργηση είναι μη νόμιμη καθώς δεν αιτιολογείται ουδόλως από το εμφατικό αλλά λανθασμένο επιχείρημα της αιτιολογικής έκθεσης του άρθρου 8 του εν λόγω νομοσχεδίου που διατυπώνεται ότι «Η κατάργηση του ΕΙΑΕΔ υπαγορεύεται από το γεγονός ότι στο εποπτεύον Υπουργείο λειτουργεί η Γενική Γραμματεία Κοινοτικών και άλλων Πόρων με πέντε υφιστάμενες Ειδικές Υπηρεσίες, με έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό που ασχολείται με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο. Μία εξ αυτών των Ειδικών Υπηρεσιών είναι και η Διαχειριστική Αρχή του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού». Κατά συνέπεια, στην Γενική Γραμματεία υπάρχει συσσωρευμένη τεχνογνωσία και υψηλή εξειδίκευση στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση παρόμοιων προγραμμάτων. Αυτές ακριβώς οι επιχειρησιακές επικαλύψεις και ο κατακερματισμός των αρμοδιοτήτων, ακόμα και μεταξύ των Ειδικών Υπηρεσιών της εν λόγω Γενικής Γραμματείας με άλλες οργανικές μονάδες του ΥΕΚΑΠ, κατεγράφησαν στην αξιολόγηση των δομών του εν λόγω Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του, καταδεικνύοντας την ανάγκη κατάργησης του φορέα. Επισημαίνεται ότι στο ίδιο πεδίο πολιτικής με το ΕΙΕΑΔ δραστηριοποιείται και ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)…. Επίσης, επισημαίνεται ότι το ΥΕΚΑΠ έχει την απαραίτητη θεσμική και επιχειρησιακή επάρκεια για τον σχεδιασμό και την υποστήριξη δράσεων διαρθρωτικής προσαρμογής των επιχειρήσεων στο πλαίσιο της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020 και συνεργάζεται για το σχεδιασμό στοχευμένων δράσεων με τους κοινωνικούς εταίρους. Το ΥΕΚΑΠ μπορεί επίσης με ευκολία να συνεχίσει την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχει αναλάβει το ΕΙΕΑΔ.». Καταρχήν το Ε.Ι.Ε.Α.Δ. έχει βάσει του άρθρου 88 του Ν.3996/2001 Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις (Βλ. Σχετικό Νο -3-) και της ΚΥΑ Α.Π.:3.35560/οικ.6.8852/18.12.2013 (ΦΕΚ 3361/Β/30-12-2013) [Βλ. Σχετικό Νο -2-] τις αρμοδιότητες των συγχωνευθέντων εταιρειών Παρατηρήτηριο Απασχόλησης Ερευνητική Πληροφορική ΑΕ και Επαγγελματική Κατάρτιση ΑΕ, ήτοι ερευνητικές αρμοδιότητες που αφορούν τη διάγνωση αναγκών στην αγορά εργασίας και αρμοδιότητες ενδιάμεσου φορέα διαχείρισης κρατικών ενισχύσεων και δη πολύ μικρών επιχερήσεων. Αντίθετα από ότι αναφέρεται στα ως άνω εδάφια της αιτιολογικής έκθεσης, οι ειδικές υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Πρόνοιας [βλ. Σχετικό 4 – ΚΥΑ 36952/1275/20.5.2008 (ΦΕΚ 986/Β/2008), ΚΥΑ 25253/2235/7.4.2008 (ΦΕΚ 603/Β/2008), ΚΥΑ 9.9325/4.955/19.6.2009 (ΦΕΚ 1431/Β/2009), ΚΥΑ 25253/2236/7.4.2008 (ΦΕΚ 604/Β/2008)] δεν έχουν καμία τεχνογνωσία και εξειδίκευση στη διάγνωση αναγκών από την αγορά εργασίας ενώ ουδέποτε έχουν διαχειρισθεί ως ενδιάμεσος φορέας διαχείρισης προγράμματα κρατικών ενισχύσεων και δη για πολύ μικρές επιχειρήσεις. Η επιτυχία δε, με την οποία το εν γένει προσωπικό του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. επιτελεί το έργο του, δεν μπορεί να έχει καλύτερα διαπιστευτήρια από την πληθώρα των φορέων (κλαδικών φορέων απανταχού της Ελλάδας, εταιρειών συμβούλων, ΚΕΚ του ιδιωτικού τομέα), οι οποίοι έχουν συντάξει υπομνήματα και έχουν συμμετάσχει στη δημόσια διαβούλευση επιχειρηματολογώντας υπέρ της άρτιας απόδοσης του προσωπικού στο ανατεθέν στο ΕΙΕΑΔ έργο. Ως εκ τούτου ελλείπει η αιτιολογική βάση για την κατάργηση του Ε.Ι.Ε.Α.Δ., άλλως είναι αυθαίρετη και εξυπηρετεί άλλους σκοπούς. 4. Στο γενικό μέρος της αιτιολογικής έκθεσης αναφέρεται, ως πρώτος λόγος καταργήσεως των φορέων του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, «οι επικαλύψεις αρμοδιοτήτων». Από την αντιπαραβολή – σύγκριση των αρμοδιοτήτων του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. βάσει του άρθρου 88 του Ν.3996/2001 Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 170/Α/2011) [βλ. Σχετικό Νο -3-], με τις αρμοδιότητες των ειδικών υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Πρόνοιας [βλ. Σχετικό 4 – ΚΥΑ 36952/1275/20.5.2008 (ΦΕΚ 986/Β/2008), ΚΥΑ 25253/2235/7.4.2008 (ΦΕΚ 603/Β/2008), ΚΥΑ 9.9325/4.955/19.6.2009 (ΦΕΚ 1431/Β/2009), ΚΥΑ 25253/2236/7.4.2008 (ΦΕΚ 604/Β/2008)] και του ΟΕΑΔ βάσει του Νόμου 2956/2001 Αναδιάρθρωση του ΟΑΕΔ και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ/258/Α/2001) – με αυτό το νομοθέτημα αρμοδιότητες του ΟΕΑΔ μεταφέρθηκαν στις εταιρείες Παρατηρητήριο Απασχόλησης Ερευνητική Πληροφορική ΑΕ και Επαγγελματική Κατάρτιση ΑΕ που με το Ν.3886/2011 συγχωνεύθηκαν στο Ε.Ι.Ε.Α.Δ.-, προκύπτει ότι δεν υπάρχει ουδεμία επικάλυψη, για αυτό και δεν γίνεται ειδική αναφορά για την περίπτωση του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. 5. Στο γενικό μέρος της αιτιολογικής έκθεσης αναφέρεται, ως δεύτερος λόγος καταργήσεως των φορέων του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, «η σπατάλη δημόσιων πόρων». Καταρχήν το Ε.Ι.Ε.Α.Δ. με την παράγραφο 8 του Νόμου 3996/2011 Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΦΕΚ 170/Α/2011) μείωσε με την συγχώνευση τις Διευθύνσεις των 2 φορέων που διαδέχθηκε από 21 σε 5 και το προσωπικό από 102 άτομα σε 75 και πλέον σε 68 που υπηρετούν σήμερα. Επέτυχε δηλαδή μείωση του προσωπικού κατά 33% και αντίστοιχα του κόστους μισθοδοσίας πριν από την 1.9.2011 όταν άρχισε να εφαρμόζεται με τη σύσταση του φορέα και το ενιαίο μισθολόγιο (οπότε η μείωση είναι της μεγαλύτερη του 60%). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αμοιβές και έξοδα προσωπικού το 2013 μειώθηκαν το 2013 σε σχέση με το 2012 περαιτέρω κατά 11%. Υπογραμμίζεται ότι το Ε.Ι.Ε.Α.Δ. βάσει της Κοινής Απόφασης με Α.Π.:3.35560/οικ.6.8852/18.12.2013 (ΦΕΚ 3361/Β/30-12-2013) των Υπουργών Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας με θέμα: Εκχώρηση αρμοδιοτήτων διαχείρισης για πράξεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» στο Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) [Σχετικό Νο -1-] είναι ενδιάμεσος φορέας διαχείρισης για κρατικές ενισχύσεις 150.000.000 ευρώ, επομένως εάν προκύψουν δημοσιονομικές διορθώσεις από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ελεγκτικό Συνέδριο της ΕΕ, OLAF, Ευρωπαϊκή Επιτροπή) στα έργα λόγω της αδυναμίας εξασφάλισης της διοικητικής συνέχειας, θα ζημιώσουν τη χώρα πολλαπλάσια σε σχέση με το δήθεν δημοσιονομικό όφελος από την κατάργηση. Τέλος, σύμφωνα με τους Κανονισμούς της ΕΕ 1083/2006 και 1828/2006, το Νόμο 3614/2997 και την Υπουργική Απόφαση Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου, η μισθοδοσία του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. ως Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης, θα μπορούσε να είναι επιλέξιμη από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού για όλη τη διάρκεια του έργου των κρατικών ενισχύσεων που διαχειρίζεται. Η Γενική Γραμματεία Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Πρόνοιας έχει όμως επιλέξει το κόστος μισθοδοσίας να είναι από εθνικούς πόρους (ενώ σε όλους τους άλλους Ενδιάμεσους Φορείς Διαχείρισης του ΕΣΠΑ 2007-2013 η μισθοδοσία είναι επιλέξιμη δαπάνη). Άρα, ελλείπει και η δικαιολογία για «σπατάλη δημόσιων πόρων» και για αυτό και δεν γίνεται ειδική αναφορά για την περίπτωση του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. 6. Το Ε.Ι.Ε.Α.Δ. δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των φορέων εκείνων που έχουν εκπληρώσει την αποστολή τους, ούτε έχει αρμοδιότητες που επικαλύπτονται από τις αρμοδιότητες άλλου φορέα, επιτελεί δε το έργο του με επιτυχία, η κατάργησή του αποστερείται οιασδήποτε δικαιολογητικής βάσης. Σχετική είναι η κοινή επιστολή του ΣΕΒ, της ΓΣΕΕ, της ΓΣΕΒΕ και της ΕΣΕΕ που πλήρως τεκμηριώνει την αναγκαιότητα διατήρησης του φορέα προς α) τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και β) τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (Σχετικό Νο -5-). Ο ίδιος ο ΟΑΕΔ με έγγραφό του επισημαίνει την ανάγκη άμεσης εμπλοκής του φορέα στην επόμενη προγραμματική περίοδο αφού στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020 προβλέπεται με μικρές αλλαγές πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων για μικρές επιχειρήσεις (Σχετικό Νο -6-). Ο δε Διοικητής του ΟΑΕΔ και δημοσίως έχει παρουσιάσει την ανάγκη ύπαρξης του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. και όλου του προσωπικού του (βλ. συνέντευξη στην τηλεοπτική εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA στις 14.1.2014 με την παρουσία του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας). 7. Σε περίπτωση που τυχόν προχωρήσει η καταχρηστική και μη νόμιμη κατάργηση του Ε.Ι.Ε.Α.Δ., επισημαίνεται ότι ενώ για άλλους καταργούμενους φορείς προβλέπεται η μεταφορά του προσωπικού μαζί με τις αρμοδιότητες (βλ. για παράδειγμα άρθρο 6), τούτο δεν προβλέπεται για το Ε.Ι.Ε.Α.Δ. Και τούτο ενώ το προσωπικό του Ε.Ι.Ε.Α.Δ. έχει όλο προσληφθεί σύμφωνα με ΑΣΕΠ ή με άλλες ανοικτές νόμιμες διαγωνιστικές διαδικασίες. Συνολικά, αποτελείται από εξήντα οκτώ (68) άτομα: • ΠΕ πενήντα έξη (56) εκ των οποίων οι είκοσι έξι (26) κατέχουν τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και εννέα (9) κατέχουν διδακτορικό τίτλο. • ΤΕ τέσσερεις (4) εκ των οποίων οι δύο (2) κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών • ΔΕ οκτώ (8) Τα προσόντα για όλες τις κατηγορίες των ως άνω στελεχών είναι εκείνα που προβλέπονται στο Π.Δ. 50/2001 (Φ.Ε.Κ. 39Α΄) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το Π.Δ. 347/2003 (Φ.Ε.Κ. 315Α΄), το Π.Δ. 44/2005 (Φ.Ε.Κ. 63Α΄),ι το Π.Δ. 116/2006 (Φ.Ε.Κ. 115Α΄), το άρθρο 11 του ν. 1649/1986 (ΦΕΚ Α΄ 149) και τον Κώδικα περί Δικηγόρων. Είναι προφανές ότι στις εν λόγω ρυθμίσει είναι έκδηλη η άνιση μεταχείριση, με τη μορφή της εισαγωγής καθαρά χαριστικού μέτρου μη συνδεόμενου προς αξιολογικά κριτήρια ή της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης, όσο και την αυθαίρετη εξομοίωση διαφορετικών καταστάσεων ή την ενιαία μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες, με βάση όλως τυπικά ή συμπτωματικά ή άσχετα μεταξύ τους κριτήρια (Σ.τ.Ε.1386/2007 ). 8. Στο άρθρο 18 στην παράγραφο 1 περίπτωση γ παραβιάζεται και η αρχή της αναλογικότητας. Ως έχει παγίως γίνει δεκτό από τη νομική θεωρία και τη νομολογία, α. η ρύθμιση θα πρέπει να υπηρετεί τον σκοπό που θέτει, β. θα πρέπει να εξετασθούν εάν υπάρχουν λιγότερο επαχθή μέσα, με τα οποία ο σκοπός θα ήταν δυνατό να επιτευχθεί, γ. θα πρέπει να εξετασθεί εάν ο σκοπός της διάταξης αξίζει τον περιορισμό ή την επιβάρυνση που επιβάλλει. Έλλειψη τέτοιας θεμελίωσης αποτελεί καταφανή παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας. Η κρισιμότητα του σκοπού μπορεί να δικαιολογεί δραστικότερες παρεμβάσεις δεν αναιρεί όμως, αντίθετα επιτείνει την υποχρέωση εμπεριστατωμένης εξατομίκευσης των λαμβανομένων μέτρων. Στην προκειμένη περίπτωση, στο άρθρο 18 παράγραφος 1 περίπτωση γ) του νομοσχεδίου, προβλέπεται ότι «Τα Υπουργεία ή οι φορείς, στους οποίους περιέρχονται οι αρμοδιότητες των καταργούμενων με το νόμο αυτό φορέων, δύνανται, κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων, να συνάψουν τις απολύτως αναγκαίες, για την ολοκλήρωση της εκτέλεσης των εκκρεμών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, που είχαν αναλάβει οι ανωτέρω φορείς, συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου ή έργου». Ευνόητο πως ουδέν έρεισμα ευρίσκει η αρχή της αναλογικότητας στην ανωτέρω διάταξη: να λυθεί η σχέση εργασίας ή έμμισθης εντολής του προσωπικού του Ε.Ι.Ε.Α.Δ., η οποία καταρτίστηκε κατόπιν διαδικασίας επιλογής του άρθρου 18 του Ν. 2190/1994 ή βάσει του ν. 1649/1986 και του Κώδικα Περί Δικηγόρων ή, τέλος, προκειμένου περί του προσωπικού που εξαιρείται των ανωτέρω διαδικασιών, με διαφανείς διαδικασίες πρόσληψης, κατόπιν δημοσιεύσεως σχετικής Προκήρυξης, προκειμένου να προσληφθούν, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, συμβασιούχοι έργου ή ορισμένου χρόνου προσωπικό. Η ανωτέρω διάταξη είναι σαφές πως δεν προάγει το δημόσιο συμφέρον, ούτε προκύπτει από αυτήν δημοσιονομικό όφελος, επιβεβαιώνει δε το γεγονός της καταχρηστικότητας της καταργήσεως του ΕΙΕΑΔ και, συνακόλουθα, της απομάκρυνσης του προσωπικού του.