Είναι προκλητικά υψηλός ο συντελεστής βαρύτητας της αξιολόγησης τη στιγμή που είναι κάτι υποκειμενικό, εμπεριέχει τον παράγοντα της συμπάθειας ή της αντιπάθειας και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να διαχωρίσεις κάποιον υπάλληλο με αξιολόγηση 8 από κάποιον με αξιολόγηση 9,01 (διαφορά 6 μόρια).
Σας παραθέτω ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβετε ότι όλα είναι σχεδιασμένα εν μία νυκτί!
Ο υπάλληλος Α έχει πτυχίο ΠΕ (Βαθμός 9), 2 μεταπτυχιακά, 3 ξένες γλώσσες (οι 2 γλώσσες σε πολύ καλό επίπεδο και η μία σε άριστο) και αξιολογείται με βαθμό 8.
Ο υπάλληλος Β έχει πτυχίο ΠΕ (Βαθμός 5,5), δεν έχει μεταπτυχιακό και γνωρίζει άριστα μία ξένη γλώσσα και...αξιολογείται με 9.8. Ας υποθέσουμε ότι προσλήφθηκαν με τον ίδιο τρόπο και έχουν τα ίδια χρόνια υπηρεσίας.
Τα μόρια του Α :
9X0,5=4,5 (πτυχίο)
4Χ1 (μετράει μόνο ένας μεταπτυχιακός τίτλος!!!- αν είναι δυνατόν!!!)
3+2 (ξένες γλώσσες- μετράνε μέχρι 2)
2 (από αξιολόγηση)
ΣΥΝΟΛΟ:4.5+4+5+2= 15,5
Τα μόρια του Β :
5,5X0,5=2,75 (πτυχίο)
3 (ξένες γλώσσες)
10 (από αξιολόγηση)
ΣΥΝΟΛΟ:2.75+3+10= 15,75
Άν δεν είναι στρεβλό αυτό κύριε Μητσοτάκη τότε τι είναι;;;;;;
Δηλαδή σε ποια ευρωπαική χώρα υπάρχει πλαφόν στα μεταπτυχιακά;;
Μπράβο σας, η βαρύτητα της υποτιθέμενης αξιολόγησης υπερκαλύπτει όλα τα τυπικά προσόντα!!
Και επίσης η ποσόστωση τόσο του 15% στους άχρηστους όσο και του 25% στους άριστους είναι το λιγότερο αστεία. Θέλω να πιστεύω ότι σας ξέφυγε και ότι θα αλλάξει! Σε ένα μικρό τμήμα σαν το δικό μου με 3 υπαλλήλους μηχανικούς ΠΕ (Τεχνική Υπηρεσία σε ΟΤΑ)όπου δεν υπάρχει γενική διεύθυνση πρέπει εκ των πραγμάτων ένας να είναι άριστος, ένας μέτριος και ένας άχρηστος!!!
Είναι προκλητικά υψηλός ο συντελεστής βαρύτητας της αξιολόγησης τη στιγμή που είναι κάτι υποκειμενικό, εμπεριέχει τον παράγοντα της συμπάθειας ή της αντιπάθειας και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να διαχωρίσεις κάποιον υπάλληλο με αξιολόγηση 8 από κάποιον με αξιολόγηση 9,01 (διαφορά 6 μόρια). Σας παραθέτω ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβετε ότι όλα είναι σχεδιασμένα εν μία νυκτί! Ο υπάλληλος Α έχει πτυχίο ΠΕ (Βαθμός 9), 2 μεταπτυχιακά, 3 ξένες γλώσσες (οι 2 γλώσσες σε πολύ καλό επίπεδο και η μία σε άριστο) και αξιολογείται με βαθμό 8. Ο υπάλληλος Β έχει πτυχίο ΠΕ (Βαθμός 5,5), δεν έχει μεταπτυχιακό και γνωρίζει άριστα μία ξένη γλώσσα και...αξιολογείται με 9.8. Ας υποθέσουμε ότι προσλήφθηκαν με τον ίδιο τρόπο και έχουν τα ίδια χρόνια υπηρεσίας. Τα μόρια του Α : 9X0,5=4,5 (πτυχίο) 4Χ1 (μετράει μόνο ένας μεταπτυχιακός τίτλος!!!- αν είναι δυνατόν!!!) 3+2 (ξένες γλώσσες- μετράνε μέχρι 2) 2 (από αξιολόγηση) ΣΥΝΟΛΟ:4.5+4+5+2= 15,5 Τα μόρια του Β : 5,5X0,5=2,75 (πτυχίο) 3 (ξένες γλώσσες) 10 (από αξιολόγηση) ΣΥΝΟΛΟ:2.75+3+10= 15,75 Άν δεν είναι στρεβλό αυτό κύριε Μητσοτάκη τότε τι είναι;;;;;; Δηλαδή σε ποια ευρωπαική χώρα υπάρχει πλαφόν στα μεταπτυχιακά;; Μπράβο σας, η βαρύτητα της υποτιθέμενης αξιολόγησης υπερκαλύπτει όλα τα τυπικά προσόντα!! Και επίσης η ποσόστωση τόσο του 15% στους άχρηστους όσο και του 25% στους άριστους είναι το λιγότερο αστεία. Θέλω να πιστεύω ότι σας ξέφυγε και ότι θα αλλάξει! Σε ένα μικρό τμήμα σαν το δικό μου με 3 υπαλλήλους μηχανικούς ΠΕ (Τεχνική Υπηρεσία σε ΟΤΑ)όπου δεν υπάρχει γενική διεύθυνση πρέπει εκ των πραγμάτων ένας να είναι άριστος, ένας μέτριος και ένας άχρηστος!!!