Όταν τα νομοθετήματα παράγονται μετά από την πιεστική απαίτηση εξωτερικών παραγόντων και όχι γιατί τα πιστεύουν οι συντάσσοντες αυτά, τότε προκύπτουν και έννοιες όπως η "ποσόστωση"...!
Ευτυχώς που δεν επιβλήθηκε και ποσόστωση ιδεών γιατί διάβασα πολύ καλές κριτικές για το εν λόγω "πόνημα"!!
Μακάρι να τις διαβάσουν και οι συντάξαντες αυτού αλλά το βλέπω μάλλον
δύσκολο αφού οι αποφάσεις τους είναι προειλημμένες! Απόδειξη, πως
ποτέ δεν απαντήθηκε καμιά μου παρέμβαση (από τις αρκετές που έχω κάνει) σε καμιά διαβούλευση, ούτε καν για το ευχαριστώ...!
Οι δικές μου προτάσεις είναι :
1) Αντικειμενικά κριτήρια κατοχής γνώσεων - δεξιοτήτων = 50%,
2) Αξιολόγηση με βάση γραπτές εξετάσεις (ειδικότητας - υπηρεσιακά) μέσω ΑΣΕΠ = 30%,
3) Αξιολόγηση προϋπηρεσίας = 10% και
4) Αξιολόγηση από τους προϊσταμένους = 10%.
Οτιδήποτε άλλο θα είναι υποκειμενικότερο του ανεκτώς υποκειμενικού!
Εννοείται ότι οι αξιολογήσεις των βαθμολογήσεων των πτυχίων εξωτερικού θα πρέπει να γίνει με προσεκτική αντιστοίχιση με το δικό μας βαθμολογικό σύστημα ώστε να μην παρουσιάζεται το φαινόμενο οι κατά τεκμήριο υποδεέστεροι μαθητές που μετανάστευσαν στην εγγύς περιοχή να βαθμολογούνται με άριστα συλλήβδην άμα τη αποφοιτήσει των!!
Τέλος, εάν δεν επαναπροκηρυχθούν όλες οι θέσεις ευθύνης από μηδενική βάση με την ανωτέρω αξιολογική κλίμακα, τίποτα ουσιαστικό δεν θα αλλάξει στο Δημόσιο για τα επόμενα 10 χρόνια, αφού οι κατά τεκμήριο υπεύθυνοι της χαώδους κατάστασης του Δημοσίου (βλ. προϊστάμενοι, διευθυντές, γενικοί) θα εξακολουθούν να κρίνουν τους κατά τεκμήριο λιγότερο υπεύθυνους!!
Εννοείται επίσης ότι θα πρέπει να καταργηθεί η διάταξη που προβλέπει ότι για να γίνεις Διευθυντής θα πρέπει να έχεις ήδη γίνει Προϊστάμενος κ.λ.π., ως αντιπαραγωγική!
Εάν δεν εφαρμοστούν τα ανωτέρω προφανή θα φταίει η Τρόϊκα που το Δημόσιο δεν θα γνωρίζει ούτε πόσοι το υπηρετούν;
Όταν τα νομοθετήματα παράγονται μετά από την πιεστική απαίτηση εξωτερικών παραγόντων και όχι γιατί τα πιστεύουν οι συντάσσοντες αυτά, τότε προκύπτουν και έννοιες όπως η "ποσόστωση"...! Ευτυχώς που δεν επιβλήθηκε και ποσόστωση ιδεών γιατί διάβασα πολύ καλές κριτικές για το εν λόγω "πόνημα"!! Μακάρι να τις διαβάσουν και οι συντάξαντες αυτού αλλά το βλέπω μάλλον δύσκολο αφού οι αποφάσεις τους είναι προειλημμένες! Απόδειξη, πως ποτέ δεν απαντήθηκε καμιά μου παρέμβαση (από τις αρκετές που έχω κάνει) σε καμιά διαβούλευση, ούτε καν για το ευχαριστώ...! Οι δικές μου προτάσεις είναι : 1) Αντικειμενικά κριτήρια κατοχής γνώσεων - δεξιοτήτων = 50%, 2) Αξιολόγηση με βάση γραπτές εξετάσεις (ειδικότητας - υπηρεσιακά) μέσω ΑΣΕΠ = 30%, 3) Αξιολόγηση προϋπηρεσίας = 10% και 4) Αξιολόγηση από τους προϊσταμένους = 10%. Οτιδήποτε άλλο θα είναι υποκειμενικότερο του ανεκτώς υποκειμενικού! Εννοείται ότι οι αξιολογήσεις των βαθμολογήσεων των πτυχίων εξωτερικού θα πρέπει να γίνει με προσεκτική αντιστοίχιση με το δικό μας βαθμολογικό σύστημα ώστε να μην παρουσιάζεται το φαινόμενο οι κατά τεκμήριο υποδεέστεροι μαθητές που μετανάστευσαν στην εγγύς περιοχή να βαθμολογούνται με άριστα συλλήβδην άμα τη αποφοιτήσει των!! Τέλος, εάν δεν επαναπροκηρυχθούν όλες οι θέσεις ευθύνης από μηδενική βάση με την ανωτέρω αξιολογική κλίμακα, τίποτα ουσιαστικό δεν θα αλλάξει στο Δημόσιο για τα επόμενα 10 χρόνια, αφού οι κατά τεκμήριο υπεύθυνοι της χαώδους κατάστασης του Δημοσίου (βλ. προϊστάμενοι, διευθυντές, γενικοί) θα εξακολουθούν να κρίνουν τους κατά τεκμήριο λιγότερο υπεύθυνους!! Εννοείται επίσης ότι θα πρέπει να καταργηθεί η διάταξη που προβλέπει ότι για να γίνεις Διευθυντής θα πρέπει να έχεις ήδη γίνει Προϊστάμενος κ.λ.π., ως αντιπαραγωγική! Εάν δεν εφαρμοστούν τα ανωτέρω προφανή θα φταίει η Τρόϊκα που το Δημόσιο δεν θα γνωρίζει ούτε πόσοι το υπηρετούν;