Νομίζω ότι στόχος/φιλοδοξία θα έπρεπε να είναι η μείωση της ταλαιπωρίας του πολίτη και η μείωση της ουράς κατά 50% (αν όχι κατά 90%). Τώρα αν τις υπηρεσίες μπορούμε να τις παίρνουμε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ή από κάποιο άλλο κανάλι, θεωρώ πως θα εξυπηρετήσει, προς το παρόν, μόνο τη γενιά Υ, και όχι τον επαγγελματία, τον ασθενή, ο δημότη κλπ...
Ένα καλό benchmarking είναι το κόψιμο της ουράς στις εφορίες. Πήρε περισσότερο από 15 χρόνια για να παρθεί μια πολιτική απόφαση να χρησιμοποιηθεί η ηλ υποδομή που υπάρχει. Τα λάθη που συμβαίνουν δείχνουν τη δυσκολία του εγχειρήματος (ρωτήστε τον κ, Θεοχάρη).
Άλλωστε τα άλλα συστήματα που αναφέρεται ο συντάκτης δεν έχουν ούτε μελετηθεί διεξοδικά ούτε υπάρχει άποψη για το που έχουν προβλήματα ή σε πιο διοικητικό μηχανισμό στήρίχθηκαν.
Νομίζω ότι στόχος/φιλοδοξία θα έπρεπε να είναι η μείωση της ταλαιπωρίας του πολίτη και η μείωση της ουράς κατά 50% (αν όχι κατά 90%). Τώρα αν τις υπηρεσίες μπορούμε να τις παίρνουμε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ή από κάποιο άλλο κανάλι, θεωρώ πως θα εξυπηρετήσει, προς το παρόν, μόνο τη γενιά Υ, και όχι τον επαγγελματία, τον ασθενή, ο δημότη κλπ... Ένα καλό benchmarking είναι το κόψιμο της ουράς στις εφορίες. Πήρε περισσότερο από 15 χρόνια για να παρθεί μια πολιτική απόφαση να χρησιμοποιηθεί η ηλ υποδομή που υπάρχει. Τα λάθη που συμβαίνουν δείχνουν τη δυσκολία του εγχειρήματος (ρωτήστε τον κ, Θεοχάρη). Άλλωστε τα άλλα συστήματα που αναφέρεται ο συντάκτης δεν έχουν ούτε μελετηθεί διεξοδικά ούτε υπάρχει άποψη για το που έχουν προβλήματα ή σε πιο διοικητικό μηχανισμό στήρίχθηκαν.