Είναι λάθος να μην λαμβάνονται καθόλου υπόψη οι τίτλοι σπουδών και να μην έχουν ΚΑΜΜΙΑ μοριοδότηση. Κάποιοι υπάλληλοι που έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή/και γνώση ξένων γλωσσών, εξοιμοιώνονται με τους υπάλληλους που πληρούν τις προϋποθέσεις έχοντας ΜΌΝΟ πτυχίο. Τότε μάλλον ήταν λάθος που σπουδάζαν τόσα χρόνια παραπάνω αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες θα παραγκωνισθούν εξαιτίας τις συνέντευξης και των εξετάσεων. Θα ήταν σωστότερο η επιλογή να ήταν συνδυασμός όλων: ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ - ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Προφανώς οι εμπνευστές του Νομοσχεδίου είναι υπάλληλοι χαμηλών ακαδημαϊκών προσόντων που σε καμμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να εξελιχθούν. με το νέο σύστημα όμως εξισώνονται με αυτούς που έχουν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες.
Είναι λάθος να μην λαμβάνονται καθόλου υπόψη οι τίτλοι σπουδών και να μην έχουν ΚΑΜΜΙΑ μοριοδότηση. Κάποιοι υπάλληλοι που έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή/και γνώση ξένων γλωσσών, εξοιμοιώνονται με τους υπάλληλους που πληρούν τις προϋποθέσεις έχοντας ΜΌΝΟ πτυχίο. Τότε μάλλον ήταν λάθος που σπουδάζαν τόσα χρόνια παραπάνω αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες θα παραγκωνισθούν εξαιτίας τις συνέντευξης και των εξετάσεων. Θα ήταν σωστότερο η επιλογή να ήταν συνδυασμός όλων: ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ - ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Προφανώς οι εμπνευστές του Νομοσχεδίου είναι υπάλληλοι χαμηλών ακαδημαϊκών προσόντων που σε καμμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να εξελιχθούν. με το νέο σύστημα όμως εξισώνονται με αυτούς που έχουν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες.