Στην παράγραφο 5 του άρθρου 4 αναφέρεται ότι: "Ως θητείες προϊσταμένων που λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή των διατάξεων 84 και 85, νοούνται όσες έχουν διανυθεί σε Υπουργεία, Γενικές και Ειδικές Γραμματείες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, ν.π.δ.δ., δημόσιες υπηρεσίες, Ανεξάρτητες Αρχές, ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και ν.π.δ.δ. αυτών."
Υπάρχουν όμως και υπάλληλοι από πρώην δημοτικές επιχειρήσεις που έχουν μεταφερθεί στους Δήμους με ειδικές διατάξεις και οι οποίοι κατείχαν για πολλά χρόνια θέσεις ευθύνης (Δ/ντές ή Προϊστάμενοι) και έχουν αρκετά, τυπικά και ουσιαστικά, προσόντα. Γι' αυτούς δεν βλέπω να υπάρχει κάποια πρόβλεψη. Θα μπορούσε μάλιστα να υπάρξει και ειδική μέριμνα για την επιμόρφωσή τους σε θέματα δημοσίου, ώστε να αξιοποιηθούν ικανά στελέχη που προήλθαν από τις επιχειρήσεις αυτές.
Στην παράγραφο 5 του άρθρου 4 αναφέρεται ότι: "Ως θητείες προϊσταμένων που λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή των διατάξεων 84 και 85, νοούνται όσες έχουν διανυθεί σε Υπουργεία, Γενικές και Ειδικές Γραμματείες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, ν.π.δ.δ., δημόσιες υπηρεσίες, Ανεξάρτητες Αρχές, ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και ν.π.δ.δ. αυτών." Υπάρχουν όμως και υπάλληλοι από πρώην δημοτικές επιχειρήσεις που έχουν μεταφερθεί στους Δήμους με ειδικές διατάξεις και οι οποίοι κατείχαν για πολλά χρόνια θέσεις ευθύνης (Δ/ντές ή Προϊστάμενοι) και έχουν αρκετά, τυπικά και ουσιαστικά, προσόντα. Γι' αυτούς δεν βλέπω να υπάρχει κάποια πρόβλεψη. Θα μπορούσε μάλιστα να υπάρξει και ειδική μέριμνα για την επιμόρφωσή τους σε θέματα δημοσίου, ώστε να αξιοποιηθούν ικανά στελέχη που προήλθαν από τις επιχειρήσεις αυτές.