Θεωρώ σφάλμα τη μη προσμέτρηση ΚΑΙ (όχι μόνον αυτών, βεβαίως, αλλά ΚΑΙ αυτών) των τυπικών προσόντων στην επιλογή στελεχών για θέση ευθύνης. Δεν είναι δυνατό να εξομοιώνεται απλός πτυχιούχος με διδάκτορα ή κάποιος που δεν γνωρίζει ούτε μία ξένη γλώσσα με κάποιον που γνωρίζει τρεις, ένας που δεν γνωρίζει ούτε να ανοίγει ηλεκτρονικό υπολογιστή με έναν που έχει πιστοποίηση β΄ επιπέδου. Τότε ποια προσόντα αξιολογούνται; Είναι δυνατόν άτομο με διδακτορικό να έχει την ίδια ευρύτητα σκέψης και την ίδια αναλυτική ικανότητα με απλό πτυχιούχο; Παρακαλώ να ληφθεί υπόψιν ότι το παρόν συντάσσει απλός πτυχιούχος με 35 έτη υπηρεσίας και όχι διδάκτορας.
Θεωρώ σφάλμα τη μη προσμέτρηση ΚΑΙ (όχι μόνον αυτών, βεβαίως, αλλά ΚΑΙ αυτών) των τυπικών προσόντων στην επιλογή στελεχών για θέση ευθύνης. Δεν είναι δυνατό να εξομοιώνεται απλός πτυχιούχος με διδάκτορα ή κάποιος που δεν γνωρίζει ούτε μία ξένη γλώσσα με κάποιον που γνωρίζει τρεις, ένας που δεν γνωρίζει ούτε να ανοίγει ηλεκτρονικό υπολογιστή με έναν που έχει πιστοποίηση β΄ επιπέδου. Τότε ποια προσόντα αξιολογούνται; Είναι δυνατόν άτομο με διδακτορικό να έχει την ίδια ευρύτητα σκέψης και την ίδια αναλυτική ικανότητα με απλό πτυχιούχο; Παρακαλώ να ληφθεί υπόψιν ότι το παρόν συντάσσει απλός πτυχιούχος με 35 έτη υπηρεσίας και όχι διδάκτορας.