1)Οι εκθέσεις αξιολόγησης του Ν.4250/2014 συντάσσονται αλλά και κρίνονται στα Υ.Σ. από ήδη προισταμένους οι οποίοι "αξιολογούν" ανταγωνιστικά τους υπαλλήλους που έχουν τα προσόντα για τη θέση προισταμενου και φυσικά και για τη δική τους.
2)Δεν είναι δυνατόν ένα πτυχίο π.χ. Ιατρικής , Πολυτεχνείου με βαθμό 7 , να είναι κατώτερο από μια σχολή ( ας μην αναφερθώ σε όνομα) όπου το άριστα είναι πολύ εύκολο.
3)Η θητεία των επιθεωρητών-ελεγκτών υπολογιζόταν μέχρι τώρα ως προισταμένου Υποδιεύθυνσης. Προτείνω να αξιολογείται ως θητεία διευθυντών και των προισταμένων επιθεωρητών-ελεγτών ως γενικών διευθυντών.Διαφορετικά νομίζω ότι απαξιώνεται η ευθύνη και το έργο τους.
4) Οι ηθικές αμοιβές που έχουν απονεμηθεί σύμφωνα με τα αρ. 61 και 62 του Ν.3528/2007 παραγράφονται; Είναι συνέπεια πραγματικής προσφοράς η οποία απαξιώνεται.Προτείνω τη μοριοδότησή τους.
5)Να ληφθεί υπ΄όψην η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να αλλάξει,επιτέλους, το εργασιακό κλίμα στο δημόσιο.
1)Οι εκθέσεις αξιολόγησης του Ν.4250/2014 συντάσσονται αλλά και κρίνονται στα Υ.Σ. από ήδη προισταμένους οι οποίοι "αξιολογούν" ανταγωνιστικά τους υπαλλήλους που έχουν τα προσόντα για τη θέση προισταμενου και φυσικά και για τη δική τους. 2)Δεν είναι δυνατόν ένα πτυχίο π.χ. Ιατρικής , Πολυτεχνείου με βαθμό 7 , να είναι κατώτερο από μια σχολή ( ας μην αναφερθώ σε όνομα) όπου το άριστα είναι πολύ εύκολο. 3)Η θητεία των επιθεωρητών-ελεγκτών υπολογιζόταν μέχρι τώρα ως προισταμένου Υποδιεύθυνσης. Προτείνω να αξιολογείται ως θητεία διευθυντών και των προισταμένων επιθεωρητών-ελεγτών ως γενικών διευθυντών.Διαφορετικά νομίζω ότι απαξιώνεται η ευθύνη και το έργο τους. 4) Οι ηθικές αμοιβές που έχουν απονεμηθεί σύμφωνα με τα αρ. 61 και 62 του Ν.3528/2007 παραγράφονται; Είναι συνέπεια πραγματικής προσφοράς η οποία απαξιώνεται.Προτείνω τη μοριοδότησή τους. 5)Να ληφθεί υπ΄όψην η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να αλλάξει,επιτέλους, το εργασιακό κλίμα στο δημόσιο.