Για τις ειδικές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα οι Σχολικοί Σύμβουλοι του ΥΠΑΙΘ, που βασικό τους προσόν πρέπει να είναι τα επιστημονικά προσόντα τους, πρέπει να υπάρξει απαραίτητα ειδική διάταξη που να τα πριμοδοτεί. Το ίδιο πρέπει να γίνει για τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές Αθμιας & Βθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για Διευθυντές Σχολείων. Γιατί φανταστείτε έναν Διευθυντή που προΐσταται σε μία Δ/νση Εκπαίδευσης ή σε ένα σχολείο που οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν πληθώρα επιστημονικών-παιδαγωγικών προσόντων, και αυτός να διαθέτει μόνο ένα βασικό πτυχίο!
Για τις ειδικές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα οι Σχολικοί Σύμβουλοι του ΥΠΑΙΘ, που βασικό τους προσόν πρέπει να είναι τα επιστημονικά προσόντα τους, πρέπει να υπάρξει απαραίτητα ειδική διάταξη που να τα πριμοδοτεί. Το ίδιο πρέπει να γίνει για τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές Αθμιας & Βθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για Διευθυντές Σχολείων. Γιατί φανταστείτε έναν Διευθυντή που προΐσταται σε μία Δ/νση Εκπαίδευσης ή σε ένα σχολείο που οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν πληθώρα επιστημονικών-παιδαγωγικών προσόντων, και αυτός να διαθέτει μόνο ένα βασικό πτυχίο!