Στο πρώτο άρθρο αναμφίβολα δίνεται η δυνατότητα και το προβάδισμα να καταλαμβάνουν θέσεις ευθύνης υπάλληλοι που μέχρι τώρα είχαν επιλεγεί με κριτήρια κάθε άλλο παρά αξιοκρατικά και αντικειμενικά από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία με λιγότερα προσόντα και λιγότερα χρόνια προυπηρεσίας.Από την εφαρμογή του Καλλικράτη (2011) ο νόμος 3839/2010 και το άρθρο 248 του Ν.3852 δεν εφαρμόστηκε ποτέ στους ΟΤΑ Β'(Περιφέρειες)και οι τοποθετήσεις γίνονταν με καθαρά κοματικά κριτήρια. Είμαι υπάλληλος στην περιφέρεια με 20 χρόνια προυπηρεσίας με 3 πτυχία και δεν έχω διατελέσει ακόμη προισταμένη τμήματος και ούτε επρόκειτο στο μέλλον καθότι αυτό το άρθρο μου στερεί τη δυνατότητα να συμμετέχω στην όλη διαδικασία ενώ επιτρέπει σε υπαλλήλους με λιγότερα χρόνια προυπηρεσίας και προσόντα να το κάνουν.Προτείνω να δίνεται σε όλους όσους έχουν τουλάχιστον 15ετή πραγματική προϋπηρεσία στο δημόσιο να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής προϊσταμένων χωρίς να τίθεται σαν απαραίτητη προυπόθεση η προϋπηρεσία σε θέση εθύνης.
Στο πρώτο άρθρο αναμφίβολα δίνεται η δυνατότητα και το προβάδισμα να καταλαμβάνουν θέσεις ευθύνης υπάλληλοι που μέχρι τώρα είχαν επιλεγεί με κριτήρια κάθε άλλο παρά αξιοκρατικά και αντικειμενικά από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία με λιγότερα προσόντα και λιγότερα χρόνια προυπηρεσίας.Από την εφαρμογή του Καλλικράτη (2011) ο νόμος 3839/2010 και το άρθρο 248 του Ν.3852 δεν εφαρμόστηκε ποτέ στους ΟΤΑ Β'(Περιφέρειες)και οι τοποθετήσεις γίνονταν με καθαρά κοματικά κριτήρια. Είμαι υπάλληλος στην περιφέρεια με 20 χρόνια προυπηρεσίας με 3 πτυχία και δεν έχω διατελέσει ακόμη προισταμένη τμήματος και ούτε επρόκειτο στο μέλλον καθότι αυτό το άρθρο μου στερεί τη δυνατότητα να συμμετέχω στην όλη διαδικασία ενώ επιτρέπει σε υπαλλήλους με λιγότερα χρόνια προυπηρεσίας και προσόντα να το κάνουν.Προτείνω να δίνεται σε όλους όσους έχουν τουλάχιστον 15ετή πραγματική προϋπηρεσία στο δημόσιο να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής προϊσταμένων χωρίς να τίθεται σαν απαραίτητη προυπόθεση η προϋπηρεσία σε θέση εθύνης.