Επιπρόσθετα σε αυτά που πρότεινα χθες:
1. Να μειωθεί το ποσοστό της συνέντευξης στη μοριοδότηση-όπως και να το κάνουμε θα προκληθούν πολλές αντιδράσεις και κακά τα ψέμματα δεν είναι αντικειμενική διαδικασία-και να μοριοδοτηθούν τα προσόντα. Δεν μπορεί να απαξιώνονται πλήρως τα χρόνια, το κόστος, ο κόπος, η διάθεση όσων απέκτησαν Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, παραολουθούσαν και συμμετείχαν σε Συνέδρια, αποσοπούσαν στην επιμόρφωση και άρα, στην εξέλιξή τους.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ.
2. Από τη στιγμή που λογίζεται ως προυπόθεση για τη συμμετοχή στις κρίσεις προισταμένων, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΑΜΕΣΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ,ΞΕΠΑΓΩΜΑ ΒΑΘΜΩΜ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ.
3. Από τη στιγμή που το κράτος χρηματοδοτεί και διατηρεί τα Πανεπιστήμια με πολλά από αυτά να έχουν διακρίσεις διεθνώς, θα πρεπει με καποιο τροπο ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΝΑ ΤΕΛΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ.ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;
4. Παρόλο που υπήρχε δέσμευση για αξιοκρατία στην επιλογή προισταμένων, δυστυχώς ορισμένα σημεία-αυτά που έχουμε σημειώσει όλοι σε αυτήν τη συζήτηση-δείχνουν το αντίθετο. Εκτός και εάν όντως λαμβάνετε σοβαρά υπ όψιν σας τις προτάσεις μας και τα διορθώσετε...
Επιπρόσθετα σε αυτά που πρότεινα χθες: 1. Να μειωθεί το ποσοστό της συνέντευξης στη μοριοδότηση-όπως και να το κάνουμε θα προκληθούν πολλές αντιδράσεις και κακά τα ψέμματα δεν είναι αντικειμενική διαδικασία-και να μοριοδοτηθούν τα προσόντα. Δεν μπορεί να απαξιώνονται πλήρως τα χρόνια, το κόστος, ο κόπος, η διάθεση όσων απέκτησαν Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, παραολουθούσαν και συμμετείχαν σε Συνέδρια, αποσοπούσαν στην επιμόρφωση και άρα, στην εξέλιξή τους.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ. 2. Από τη στιγμή που λογίζεται ως προυπόθεση για τη συμμετοχή στις κρίσεις προισταμένων, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΑΜΕΣΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ,ΞΕΠΑΓΩΜΑ ΒΑΘΜΩΜ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ. 3. Από τη στιγμή που το κράτος χρηματοδοτεί και διατηρεί τα Πανεπιστήμια με πολλά από αυτά να έχουν διακρίσεις διεθνώς, θα πρεπει με καποιο τροπο ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΝΑ ΤΕΛΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ.ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ; 4. Παρόλο που υπήρχε δέσμευση για αξιοκρατία στην επιλογή προισταμένων, δυστυχώς ορισμένα σημεία-αυτά που έχουμε σημειώσει όλοι σε αυτήν τη συζήτηση-δείχνουν το αντίθετο. Εκτός και εάν όντως λαμβάνετε σοβαρά υπ όψιν σας τις προτάσεις μας και τα διορθώσετε...