Το προτεινόμενο μοντέλο στην ουσία του είναι εξαιρετικά περίπλοκο και πολύπλοκο. Ο προηγούμενος νόμος αν και απλούστερος δεν εφαρμόσθηκε από πολιτική βούληση και καταστρατηγήθηκε βάναυσα. Αυτός γιατί θα έχει διαφορετική αντιμετώπιση, αν μάλιστα πραγματικά στοχεύει στην απεξάρτηση από την πολιτική χειραγώγησης της επιλογής των προϊσταμένων, ενώ παράλληλα είναι τόσο δύσκολος στην εφαρμογή και πολυδάπανος; Οπότε μάλλον πρόκειται για ένα ακόμη νόμο που δεν θα εφαρμοσθεί. Συνεχίζοντας όμως στα υπόλοιπα άρθρα φτάνοντας στο άρθρο 5 παράγραφος 1β) βρίσκουμε πιθανότατα την προεκλογική πρόθεση του νομοσχεδίου. Στους νέους οργανισμούς θα επιλέγονται στην ιεραρχία τα δικά μας παιδιά αυθαίρετα και χωρίς καμία κρίση που τώρα είναι αναπληρωτές. Βέβαια προβλέπει ότι αυτό θα γίνει μέχρι να εφαρμοσθεί ο νέος νόμος, δηλαδή ποτέ. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού!!! Δυστυχώς στη Ελλάδα η εμπιστοσύνη θα συνεχίσει να ασθενεί.
Το προτεινόμενο μοντέλο στην ουσία του είναι εξαιρετικά περίπλοκο και πολύπλοκο. Ο προηγούμενος νόμος αν και απλούστερος δεν εφαρμόσθηκε από πολιτική βούληση και καταστρατηγήθηκε βάναυσα. Αυτός γιατί θα έχει διαφορετική αντιμετώπιση, αν μάλιστα πραγματικά στοχεύει στην απεξάρτηση από την πολιτική χειραγώγησης της επιλογής των προϊσταμένων, ενώ παράλληλα είναι τόσο δύσκολος στην εφαρμογή και πολυδάπανος; Οπότε μάλλον πρόκειται για ένα ακόμη νόμο που δεν θα εφαρμοσθεί. Συνεχίζοντας όμως στα υπόλοιπα άρθρα φτάνοντας στο άρθρο 5 παράγραφος 1β) βρίσκουμε πιθανότατα την προεκλογική πρόθεση του νομοσχεδίου. Στους νέους οργανισμούς θα επιλέγονται στην ιεραρχία τα δικά μας παιδιά αυθαίρετα και χωρίς καμία κρίση που τώρα είναι αναπληρωτές. Βέβαια προβλέπει ότι αυτό θα γίνει μέχρι να εφαρμοσθεί ο νέος νόμος, δηλαδή ποτέ. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού!!! Δυστυχώς στη Ελλάδα η εμπιστοσύνη θα συνεχίσει να ασθενεί.