Η κατάργηση των "στατικών" χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (όπως αναφέρονται) αποτελεί υποτίμηση του κόπου και της επένδυσης σε σπουδές και στη δια-βίου εκπαίδευση, είναι άδικη και μη δημοκρατική. Με τις γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ απαξιώνονται όλοι οι τίτλοι σπουδών που κατακτήθηκαν μέσω εξετάσεων ούτως ή άλλως και υποτιμώνται οι ίδιοι οι υποψήφιοι, από τους οποίους ζητείται να αποδείξουν για μία ακόμη φορά -μέσω γραπτών εξετάσεων- τα προσόντα για τα οποία έχουν αξιολογηθεί. Επιπλέον, η "αντικειμενικότητα" και διαφάνεια της συνέντευξης είναι υπό πλήρη αμφισβήτηση. Με την ενίσχυση του εργαλείου της συνέντευξης ενισχύονται δεξιότητες που αφορούν την ικανότητα να προβάλεις και να πλασάρεις τις ικανότητές σου ως προϊόντα, και προωθούνται τύποι ανθρώπων που αυτό-προβάλλονται και μπορούν να καλύπτουν την έλλειψη ουσιαστικής γνώσης. Σε θέσεις ευθύνης απαιτούνται άτομα με ουσιαστική γνώση, μόρφωση και ικανότητα και όχι αυτοί που χειρίζονται καλά απλά τις δημόσιες σχέσεις και τη δημόσια εικόνα τους.
Προτείνω να συνυπολογίζονται τα τυπικά ποσόντα- οι τίτλοι σπουδών καθώς έτσι διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση και αξιοκρατία.
Η κατάργηση των "στατικών" χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (όπως αναφέρονται) αποτελεί υποτίμηση του κόπου και της επένδυσης σε σπουδές και στη δια-βίου εκπαίδευση, είναι άδικη και μη δημοκρατική. Με τις γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ απαξιώνονται όλοι οι τίτλοι σπουδών που κατακτήθηκαν μέσω εξετάσεων ούτως ή άλλως και υποτιμώνται οι ίδιοι οι υποψήφιοι, από τους οποίους ζητείται να αποδείξουν για μία ακόμη φορά -μέσω γραπτών εξετάσεων- τα προσόντα για τα οποία έχουν αξιολογηθεί. Επιπλέον, η "αντικειμενικότητα" και διαφάνεια της συνέντευξης είναι υπό πλήρη αμφισβήτηση. Με την ενίσχυση του εργαλείου της συνέντευξης ενισχύονται δεξιότητες που αφορούν την ικανότητα να προβάλεις και να πλασάρεις τις ικανότητές σου ως προϊόντα, και προωθούνται τύποι ανθρώπων που αυτό-προβάλλονται και μπορούν να καλύπτουν την έλλειψη ουσιαστικής γνώσης. Σε θέσεις ευθύνης απαιτούνται άτομα με ουσιαστική γνώση, μόρφωση και ικανότητα και όχι αυτοί που χειρίζονται καλά απλά τις δημόσιες σχέσεις και τη δημόσια εικόνα τους. Προτείνω να συνυπολογίζονται τα τυπικά ποσόντα- οι τίτλοι σπουδών καθώς έτσι διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση και αξιοκρατία.