Τα συστήματα αξιολόγησης θα πρέπει να εκμαιεύουν και να παρακινούν για κατάθεση γνώσης και εμπειριών, αλλά και όλων των λοιπών ικανοτήτων του ανθρώπινου παράγοντα σε μια Δημόσια Οργάνωση, και όχι επιλεκτικά και στοχευμένα λειτουργώντας προστατευτικά στους ημέτερους ήδη διατελώντες προϊσταμένους της. Θα πρέπει να έχουν σαφή προσανατολισμό στην καινοτομία και στον εκσυγχρονισμό, με βασικό στόχο έναν και μοναδικό: την Αύξηση της Αποδοτικότητας με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων διοίκησης (Ποιότητας, Ανθρώπινου Παράγοντα και Διαδικασιών) και όχι να αποκλείουν όσους μπορούν να τα καταφέρουν πολύ καλύτερα.
Ο νέος νόμος εξοβελίζει όσους αξιολογήθηκαν με τον πρότερο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟ νόμο έως σήμερα τον ηθελημένα άγνωστο 3839/2010, ο οποίος πολεμάται πριν καν εφαρμοστεί (γιατί άραγε;) διατηρώντας μια νοσηρή κατάσταση στο δημόσιο τομέα της χώρας, οξύνοντας τις σχέσεις μεταξύ υπαλλήλων, υποθάλποντας την ανισότητα.
Δυστυχώς αυτό το νομοσχέδιο δεν φαίνεται να διέπεται από εκείνα τα ηθικά στοιχεία, ικανά να διασφαλίζουν την αξιοκρατία και το δημόσιο συμφέρον, συμπεριλαμβανομένου και το καλό της ίδιας της υπηρεσίας.
Πολύ φοβάμαι με τούτο το νέο νόμο "αντινόμο" θα κάνουν χρυσές δουλειές τα φροντιστήρια. Ουρές για την προετοιμασία παπαγάλων στις εξετάσεις και τη συνέντευξη, δίχως μάλιστα να διασφαλίζεται επιτυχές αποτέλεσμα.
Τα συστήματα αξιολόγησης θα πρέπει να εκμαιεύουν και να παρακινούν για κατάθεση γνώσης και εμπειριών, αλλά και όλων των λοιπών ικανοτήτων του ανθρώπινου παράγοντα σε μια Δημόσια Οργάνωση, και όχι επιλεκτικά και στοχευμένα λειτουργώντας προστατευτικά στους ημέτερους ήδη διατελώντες προϊσταμένους της. Θα πρέπει να έχουν σαφή προσανατολισμό στην καινοτομία και στον εκσυγχρονισμό, με βασικό στόχο έναν και μοναδικό: την Αύξηση της Αποδοτικότητας με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων διοίκησης (Ποιότητας, Ανθρώπινου Παράγοντα και Διαδικασιών) και όχι να αποκλείουν όσους μπορούν να τα καταφέρουν πολύ καλύτερα. Ο νέος νόμος εξοβελίζει όσους αξιολογήθηκαν με τον πρότερο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟ νόμο έως σήμερα τον ηθελημένα άγνωστο 3839/2010, ο οποίος πολεμάται πριν καν εφαρμοστεί (γιατί άραγε;) διατηρώντας μια νοσηρή κατάσταση στο δημόσιο τομέα της χώρας, οξύνοντας τις σχέσεις μεταξύ υπαλλήλων, υποθάλποντας την ανισότητα. Δυστυχώς αυτό το νομοσχέδιο δεν φαίνεται να διέπεται από εκείνα τα ηθικά στοιχεία, ικανά να διασφαλίζουν την αξιοκρατία και το δημόσιο συμφέρον, συμπεριλαμβανομένου και το καλό της ίδιας της υπηρεσίας. Πολύ φοβάμαι με τούτο το νέο νόμο "αντινόμο" θα κάνουν χρυσές δουλειές τα φροντιστήρια. Ουρές για την προετοιμασία παπαγάλων στις εξετάσεις και τη συνέντευξη, δίχως μάλιστα να διασφαλίζεται επιτυχές αποτέλεσμα.