Για να κατανοηθεί καλύτερα το πόσο παραβιάζει την αρχή της ισότητας και της αξιοκρατίας το παρόν άρθρο θα σας παραθέσω ένα πραγματικό παράδειγμα υπαλλήλου που εργάζεται στους ΟΤΑ Β': Υπάλληλος ΠΕ εκπαίδευσης με ένα δεύτερο τίτλο σπουδών ΤΕ εκπαίδευσης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας με 17 χρόνια πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας έχει για Προϊστάμενο της άτομο με συγκριτικά ελάχιστα προσόντα που τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση με ανάθεση καθηκόντων από την εφαρμογή του Καλλικράτη (2011)χωρίς να κριθεί από το υπηρεσιακό συμβούλιο αφού ο ν.3839/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ στις Περιφέρειες.Η εν λόγω υπάλληλος θα αδικηθεί για άλλη μία φορά παρά τα προσόντα που κατέχει αφού το παρόν άρθρο την εξαιρεί από τη διαδικασία συμμετοχής ενώ ο προϊστάμενος της που τοποθετήθηκε με διαφανείς και διαβλητές διαδικασίες και με καθήκοντα αναπλήρωσης, θα μπορεί να συμμετέχει! Λογική του παραλόγου! Πλήρη απαξίωση των τίτλων σπουδών και εδραίωση ενός διαβλητού και μη αξιοκρατικού συστήματος επιλογής στελεχών.
Για να κατανοηθεί καλύτερα το πόσο παραβιάζει την αρχή της ισότητας και της αξιοκρατίας το παρόν άρθρο θα σας παραθέσω ένα πραγματικό παράδειγμα υπαλλήλου που εργάζεται στους ΟΤΑ Β': Υπάλληλος ΠΕ εκπαίδευσης με ένα δεύτερο τίτλο σπουδών ΤΕ εκπαίδευσης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας με 17 χρόνια πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας έχει για Προϊστάμενο της άτομο με συγκριτικά ελάχιστα προσόντα που τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση με ανάθεση καθηκόντων από την εφαρμογή του Καλλικράτη (2011)χωρίς να κριθεί από το υπηρεσιακό συμβούλιο αφού ο ν.3839/2010 δεν εφαρμόστηκε ποτέ στις Περιφέρειες.Η εν λόγω υπάλληλος θα αδικηθεί για άλλη μία φορά παρά τα προσόντα που κατέχει αφού το παρόν άρθρο την εξαιρεί από τη διαδικασία συμμετοχής ενώ ο προϊστάμενος της που τοποθετήθηκε με διαφανείς και διαβλητές διαδικασίες και με καθήκοντα αναπλήρωσης, θα μπορεί να συμμετέχει! Λογική του παραλόγου! Πλήρη απαξίωση των τίτλων σπουδών και εδραίωση ενός διαβλητού και μη αξιοκρατικού συστήματος επιλογής στελεχών.