To παρόν άρθρο καταστρατηγεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και ισότητας.
Πρώτον : Το άρθρο 84 όπως ορθά τοποθετήθηκαν οι περισσότεροι συνάδελφοι,ως προς τις προυποθέσεις συμμετοχής θα πρέπει να αναθεωρηθεί.Προτείνεται να απαλειφθεί η προϋπόθεση της προϋπηρεσίας σε θέση ευθύνης καθότι ευνοούνται όλοι όσοι ήδη υπηρετούν σε αυτές τις θέσεις. Ας μην ξεχνάμε πως ο ν. 3839/2010 ουδέποτε εφαρμόστηκε, ούτε ποτέ συστάθηκαν συμβούλια επιλογής προϊσταμένων, πράγμα που σημαίνει πως όλοι όσοι τοποθετήθηκαν από τον Καλλικράτη (2011)και μετά ασκούν καθήκοντα αναπλήρωσης.Απο πότε λοιπόν η αναπλήρωση καθηκόντων θα πρέπει να θεωρείτε αποκλειστικό κριτήριο συμμετοχής από τη στιγμή που η όλη διαδικασία της αναπλήρωσης γίνεται με καθαρά διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες? Μία τρανταχτή απόδειξη αδιαφάνειας και διαβλητότητας-επισημάνθηκε και από άλλο συνάδελφο-είναι οι πρόσφατες 12 τοποθετήσεις Προϊσταμένων Δ/νσης με καθήκοντα αναπλήρωσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εν μέσω προεκλογικής περιόδου.Δεύτερον:Οι τίτλοι σπουδών απαξιώνονται πλήρως.Ο χαρακτηρισμός τους ως "στατικά" χαρακτηριστικά είναι απαράδεκτος.Δεν μπορεί να είναι στατικά στοιχεία τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά που αποκτώνται με αμέτρητες προφορικές και γραπτές εξετάσεις και να μην είναι η συνέντευξη η οποία, δομημένη ή μη, είναι ούτως ή άλλως υποκειμενική!Προτείνω αναμφίβολα να συνυπολογίζονται και να μοριοδοτούνται τα τυπικά προσόντα και όλοι οι τίτλοι σπουδών.Τρίτον: Προτείνω άρση της αναστολής των μισθολογικών κλιμακίων (ξεπάγωμα κλιμακίων)για να αποκατασταθούν οι βαθμοί που πραγματικά κατέχουν οι υπάλληλοι πριν ξεκινήσει η διαδικασία της αξιολόγησης καθότι θα χαθούν αρκετοί προσοντούχοι υπάλληλοι που είναι καθηλωμένοι για χρόνια στον ίδιο βαθμό.
To παρόν άρθρο καταστρατηγεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και ισότητας. Πρώτον : Το άρθρο 84 όπως ορθά τοποθετήθηκαν οι περισσότεροι συνάδελφοι,ως προς τις προυποθέσεις συμμετοχής θα πρέπει να αναθεωρηθεί.Προτείνεται να απαλειφθεί η προϋπόθεση της προϋπηρεσίας σε θέση ευθύνης καθότι ευνοούνται όλοι όσοι ήδη υπηρετούν σε αυτές τις θέσεις. Ας μην ξεχνάμε πως ο ν. 3839/2010 ουδέποτε εφαρμόστηκε, ούτε ποτέ συστάθηκαν συμβούλια επιλογής προϊσταμένων, πράγμα που σημαίνει πως όλοι όσοι τοποθετήθηκαν από τον Καλλικράτη (2011)και μετά ασκούν καθήκοντα αναπλήρωσης.Απο πότε λοιπόν η αναπλήρωση καθηκόντων θα πρέπει να θεωρείτε αποκλειστικό κριτήριο συμμετοχής από τη στιγμή που η όλη διαδικασία της αναπλήρωσης γίνεται με καθαρά διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες? Μία τρανταχτή απόδειξη αδιαφάνειας και διαβλητότητας-επισημάνθηκε και από άλλο συνάδελφο-είναι οι πρόσφατες 12 τοποθετήσεις Προϊσταμένων Δ/νσης με καθήκοντα αναπλήρωσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εν μέσω προεκλογικής περιόδου.Δεύτερον:Οι τίτλοι σπουδών απαξιώνονται πλήρως.Ο χαρακτηρισμός τους ως "στατικά" χαρακτηριστικά είναι απαράδεκτος.Δεν μπορεί να είναι στατικά στοιχεία τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά που αποκτώνται με αμέτρητες προφορικές και γραπτές εξετάσεις και να μην είναι η συνέντευξη η οποία, δομημένη ή μη, είναι ούτως ή άλλως υποκειμενική!Προτείνω αναμφίβολα να συνυπολογίζονται και να μοριοδοτούνται τα τυπικά προσόντα και όλοι οι τίτλοι σπουδών.Τρίτον: Προτείνω άρση της αναστολής των μισθολογικών κλιμακίων (ξεπάγωμα κλιμακίων)για να αποκατασταθούν οι βαθμοί που πραγματικά κατέχουν οι υπάλληλοι πριν ξεκινήσει η διαδικασία της αξιολόγησης καθότι θα χαθούν αρκετοί προσοντούχοι υπάλληλοι που είναι καθηλωμένοι για χρόνια στον ίδιο βαθμό.